خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین خبر داد

اعزام ۷۰ نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان فامنین به حرم امام خمینی(ره)

همدان-فرمانده سپاه ناحیه فامنین از اعزام ۷۰ نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان فامنین به حرم امام خمینی(ره) خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۷۰۲۰
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷

سرهنگ سید روح الله حسینی شاخص در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن گرامیداشت مقام شامخ و والای امام خمینی(ره) و شهدا اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان فامنین برگزار می‌شود.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها اعزام ۷۰ نفر از اقشار مختلف مردم در قالب دو اتوبوس به حرم امام (ره)، پخت و توزیع غذای نذری و برگزاری مراسم میثاق با ولایت در سطح مساجد شهرستان فامنین است.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: راه‌اندازی ایستگاه صلواتی، فعالیت دسته‌های عزاداری، برگزاری جلسات روشنگری با رویکرد جهاد تبیین و ختم قرآن برای شهدا و امام شهدا از دیگر برنامه‌های شاخص شهرستان فامنین است.

وی در خصوص برنامه‌های پایگاه‌های مقاومت نیز گفت: موضوع حلقات صالحین به مدت یک هفته با موضوع تبیین شخصیت امام راحل و آرمان‌های ایشان و جهاد تبیین با استفاده از مربیان و سرگروه‌های صالحین این امر از برنامه‌های اجرای در پایگاه‌های مقاومت بسیج است.

حسینی ابراز داشت: از دیگر برنامه‌هایی که به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، می‌توان به دیدار با خانواده‌های شهدا، توزیع بسته‌های غذایی، کمک مومنانه و فعالیت در عرصه‌های مجازی و ارسال پیامک اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات