فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع) مهر شهر خبر داد:

از مناطق مهرشهر و کمالشهر ۱۵۰۰ نفر زائر به سی و سومین مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) و حرم مطهر اعزام خواهند شد

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع) از اعزام ۱۵۰۰ نفر زائر از مناطق مهرشهر و کمالشهر به مراسم گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در حرم مطهر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۷۰۸۸
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ علی شعبانی فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع) از اعزام ۱۵۰۰ نفر زائر از مناطق مهرشهر و کمالشهر به مراسم گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در حرم مطهر خبر داد و گفت: شناساندن ابعاد شخصیتی امام(ره) برای نسل جوان و نوجوان در مبارزه با تهدیدات نرم  امری ضروری است و باید بتوانیم با برگزاری هرچه باشکوه آئین سالگرد ارتحال امام(ره) برشکوه و عظمت این کار بیفزاییم.

وی افزود: باید از تمامی ظرفیت و توان خویش در راستای ترویج افکار و اندیشه‌های امام(ره) استفاده کنیم و ۱۴ و ۱۵ خرداد بهترین فرصتی است که می‌توان در راستای جهانی شدن افکار و اندیشه معمار کبیر انقلاب بهره‌مند شد.

وی ادامه داد: چندین برنامه ارتحال حضرت امام(ره) که در روز جمعه ۱۳ خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مساجد محله های مهرشهر وکمالشهر انجام خواهدشد، باید راه و خط امام را همیشه الگوی خودبدانیم و دراین راه حرکت کنیم.

در پایان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی(ع) اضافه کرد: امام خمینی (ره) حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد و مراسم سالگرد ارتحال ایشان باید با شکوه خاصی برگزار شود.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها