خبرهای داغ:

پیام فرمانده سپاه ناحیه دامغان به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد

سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۳۷۱۹۹
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن پیام سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خرداد سالگرد عروج ملکوتی بزرگ مردی است که تنها به پشتوانه ایمان، توکل و آزادگی کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران اسلامی گشود.

معمار کبیر انقلاب اسلامی الگوی کامل حماسه آفرینی می باشد و مکتبی ساخت که تاکنون زنده مانده و اکنون تبیین مکتب امام راحل از مصادیق جهاد تبیین می باشد.

مکتب امام خمینی (ره) یک نقشه راه برای تمام مردم و مسئولان می باشد، آنگونه که مقام معظم رهبری می فرماید «ما براى اینکه راه را درست برویم، باید نقشه‌ى معمار را بدانیم. اگر در یک بناى متعارف معمولى، نقشه در اختیار نباشد، سازندگان و بنایان هرچه هم چیره‌دست باشند، ممکن است اشتباه کنند؛ نقشه‌ى او نقشه‌اى نبود که فقط از ذهن انسان صادر بشود، قطعاً مؤید من‌ عندالله بود.» 

مسئولان باید این مکتب متعالی که بر محور عقلانیت، معنویت و عدالت استوار است را در تمامی لایه‌های جامعه جاری کنند.

همچنین منشأ و خاستگاه قیام پانزده خرداد اندیشه های روحانیت مبارز شیعه، به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود که موجب سست شدن پایه‌های حکومت ستم شاهی شد و زمینه احياء تمدن بزرگ اسلام را در جهان هموار ساخت.

اینجانب ضمن بزرگداشت نام و یاد حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره قیام 15 خرداد 1342، امیدوارم با تبیین مکتب امام خمینی (ره) و پیروی از منویات حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بتوانیم برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی قدم برداریم.

سرهنگ محمد حسین تقی پور
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار