خبرهای داغ:

پیام تسلیت فرمانده سپاه استان سمنان در پی شهادت مهندس شهید محمد عبدوس

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پی شهادت مهندس محمد عبدوس پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۳۹۱۱۳
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶

پیام تسلیت فرمانده سپاه استان سمنان در پی شهادت مهندس شهید محمد عبدوس

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، سردار حميد دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پی شهادت مهندس شهید محمد عبدوس پیام تسلیت صادر کرد . در اين پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
وقوع سانحه‌  در یکی از واحدهای تحقیقاتی که منجر به شهادت مهندس محمد عبدوس گردید را به محضر ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، ملت شریف ایران، کارکنان مومن و پرتلاش صنعت دفاعی کشور بویژه به خانواده این شهید والامقام و مردم ولایت‌مدار استان سمنان تبریک و تسلیت می گویم.

مردم شهید پرور استان سمنان در راستای صیانت از انقلاب اسلامی و تولید اقتدار دفاعی برای جمهوری اسلامی ايران به برکت خون اين شهید و بیش از سه هزار شهیدی که تقدیم اسلام و قرآن نموده اند مفتخرند که امروز به بالاترین سطح اقتدار و امنیت  رسیده ایم.

اقتداری که هم بازدارنده است و جرات هرگونه تعرض و تجاوز را از نظام سلطه و ایادی آنان سلب نموده است و  هم نقطه ی امیدی برای حمایت و دفاع از  محرومان و مستضعفان  شده است.

سلام و درود خداوند و صالحان و مخلصان بر شهیدان، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، شهدای هسته ای و شهدای صنعت دفاعی کشور بویژه سردار محبوب دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمندان برجسته ی دفاعی و هسته ای همچون سردار شهید حسن طهرانی مقدم و دکتر محسن فخری زاده که با نثار خون و جان خود، از عزت و شرف و امنیت این مرز و بوم پاسداری نمودند.

سرتیپ دوم پاسدار حميد دامغانی 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان 

ارسال نظرات
پر بیننده ها