خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: ۱۶۰ زائر برادر کبودراهنگی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۳۷۲۵۰
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲

سرهنگ حسین سوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار کرد: در آستانه سی و سومین سالگرد امام (ره) امسال ۱۶۰ نفر از شهرستان کبودراهنگ برای شرکت در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام شدند.

وی بیان کرد: روشنگری‌های امام خمینی(ره) سبب شد ملت غیور ایران در برابر ظلم و طاغوت زمان به پا خیزند و در برابر حکومتی که سر سپرده غرب بود و اولویت خود را خواست و نذر استکبار قرار داده بود بایستند.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: تفکرات و راهبردهایی که ایشان به کار بستند و حکومتی که در ایران به پا کردند نزدیک‌ترین حکومت به زمامداری اسلامی است و امروز ما افتخار می‌کنیم که زیر پرچم اسلام هستیم و امیدواریم این انقلاب را به صاحب اصلی آن برسانیم.

وی افزود: برگزاری باشکوه مراسم ارتحال بنیان‌گذار انقلاب نه فقط برای زنده نگه داشتن نام بلکه زنده نگه داشتن و یادآوری اهداف و تفکر انقلاب و حفظ و تقویت روحیه انقلابی‌گری در تمامی نسل‌ها و به ویژه نسل جوان است.

سوری اضافه کرد: هدف مهم در اعزام زائران حرم امام(ره) این است که ما سعی کرده‌ایم بیانیه گام دوم رهبرانقلاب اسلامی را رعایت کنیم یعنی تاکید ما بر حضور جوانان و زائر اولی است تا بتوانیم این قشر را با اندیشه‌های امام آشنا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات