خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان:

امام خمینی (ره) یک رهبر کامل عقیدتی بود

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: امام خمینی (ره) یک رهبر کامل عقیدتی بود و دایره رحمت ایشان بر محور اخلاق بود و دنیا شیفته اخلاق امام (ره) شد.
کد خبر: ۹۴۳۷۲۶۳
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲

سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: امام خمینی (ره) عزت و آبرو برای انقلاب اسلامی ایران به ارمغان آورد و عامل بیداری تمام مسلمانان در سراسر جهان بود.

وی گفت: امام خمینی (ره) یک رهبر کامل عقیدتی بود و دایره رحمت ایشان بر محور اخلاق بود و دنیا شیفته اخلاق امام (ره) شد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: موقعیت و جاذبه امام(ره) در میان مردم و به ویژه توجه به قشر محروم و مستضعف در جامعه ستودنی است و امام راحل عاشقانه و تمام وقت در خدمت انقلاب اسلامی بود و خدمت به محرومان را سرلوحه کار خود قرار داده بود و این ویژگی حضرت امام (ره) نه فقط در کشور اسلامی ایران بلکه در اقصا نقاط عالم با شیفتگی وصف ناشدنی روبرو بود.

وی افزود: خوش اخلاقی و اخلاق سیاسی امام خمینی(ره) و ایستادگی در مقابل زورگویان و به ویژه آمریکا، پرهیز از خود محوری و توجه به محرومان و جامعه و ایجاد وحدت و توکل بر خدا و توجه به قرآن و انس با قرآن از شاخص‌ترین ویژگی‌های امام راحل بود.

مختاری گفت: امام خمینی(ره) خود را برای خدا تربیت کرده و بنده خالص خدا شده بود و هرچه را که تشخیص می‌داد و در آن رضایت الهی بود آن را انجام می‌داد و با تمام توان هم انجام می‌داد و نمونه آن در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند امام راحل گفت: از جمله این خدمات احیای اسلام و بازگرداندن روح عزت به مسلمانان، احیای روحیه خودباوری در ملت ایران و ابطال باورهای غلط حاکمان ظالم و ایجاد حکومتی بر مبنای اسلام بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار