خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: امام خمینی (ره) یک شخصیت همیشه زنده است، شخصیتی که در تاریخ مبارزه با استکبار و ظلم طاغوت بسیار خوش درخشید و باعث نجات مردم ایران شد.
کد خبر: ۹۴۳۷۲۲۹
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

سرهنگ سید روح الله حسینی شاخص در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی ایران با شخصیت و ابعاد وجودی حضرت امام خمینی (ره) با هم درآمیخته و یکی شده است و این دو به هیچ وجه قابل تفکیک نیستند، چرا که تصور هر کدام بدون دیگری ممکن نیست.

وی ضمن گرامیداشت ۱۴ خرداد، سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران گفت: شناخت شخصیت و آثار و افکار حضرت امام (ره) بر همگان واجب است تا از این مسیر بتوانیم به اهداف و اقدامات این شخصیت والا پی ببریم و ابعاد و آثار دیگر انقلاب اسلامی برای ما روشن‌تر شود.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین عنوان کرد: امام خمینی (ره) یک شخصیت همیشه زنده است، شخصیتی که در تاریخ مبارزه با استکبار و ظلم طاغوت بسیار خوش درخشید و باعث نجات مردم ایران شد.

وی در ادامه در خصوص شخصیت والای امام خمینی (ره) به نظرات و بیانات اساتید و شاگردان ایشان اشاره کرد و افزود: مثال ما و شناخت این شخصیت عظیم تاریخ، مثال یک فرد با یک کوه بلند و مرتفع است که از دور به آن نظاره می‌کند و از بزرگی و عظمت آن کوه بلند و مرتفع فقط یک تصویری در ذهن دارد و تا نزدیک آن کوه بلند نشود چیزی از آن به دست نمی‌آورد و شناختی از آن حاصل نمی‌شود.

حسینی گفت: در شرایط کنونی و با توسعه بیش از پیش فضای مجازی و شبکه‌های اینترنتی و تاکید بر جهاد تبیین باید به روشنگری و تبیین شخصیت و ابعاد شخصیتی این چهره تاریخی بپردازیم تا هم با تحریف افکار و شخصیت حضرت امام (ره) مقابله کنیم، هم اینکه سهم خودمان در معرفی این شخصیت والا به نسل کنونی را ادا کنیم.

وی در پایان گفت: دنیای غرب که هیچ وقت شخصیتی همچون شخصیت امام خمینی (ره) را به خود ندیده، درصدد ساخت اسطوره و شخصیت خیالی برای جوانان و ملت خود است تا غارت و استعمارگری خود در طول تاریخ را کمرنگ کند، و ما که در تاریخ افرادی بسیار اثرگذار و بلند مرتبه‌ای داشتیم دنبال هیاهوی آنها راه افتادیم و از این افراد اثرگذار غافل شده‌ایم و ناخواسته در زمین دشمن بازی می‌کنیم ، بنابراین برای رهایی از این حیله دشمن فقط و فقط باید به جهاد تبیین بپردازیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات