خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان ملایر:

امام خمینی(ره) تربیت یافته مکتب اسلام ناب است

همدان-امام جمعه شهرستان ملایر با بیان اینکه امروز همه مسلمانان اسلام ناب را با امام راحل می‌شناسند، گفت: امام خمینی(ره) تربیت یافته مکتب اسلام ناب است.
کد خبر: ۹۴۳۷۲۲۷
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدباقر برقراری امروز در مراسم عزاداری به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد ماه که در امامزاده عبدالله (ع) همدان برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت رحلت جانسوز بنیاگذار جمهوری اسلامی و رهبر کبیر انقلاب اسلامی و ۱۵ خرداد اظهار داشت: امام خمینی (ره) صاحب اراده وعزم راسخ بود و توانست این انقلاب بزرگ را رقم بزند و به این مکتب جان و روح و عظمت داد.

وی با بیان اینکه امام (ره) احکام نورانی اسلام را زنده کرد و به تبع آن جهان اسلام و همه مسلمانان افزود: امروز این انقلاب با نام این روح خدا در کالبد زمین و زمان همیشه زنده و جاوید و جاری و ساری ست.

امام جمعه شهرستان ملایر با بیان اینکه امروز همه مسلمانان اسلام ناب را با امام راحل می‌شناسند، گفت: امام خمینی (ره) تربیت یافته مکتب اسلام ناب است.

وی با اشاره به اینکه امام راحل اسلام مجسم است، گفت: اگر ما به سفارشات امام خمینی (ره) عمل می‌کردیم بیش از آنچه که هست مردم شهد شیرین نظام اسلامی را می‌چشیدند.

برقراری ابراز کرد: امام (ره) اسلام‌شناس، دین‌دار و دین دان است، هم زندگی فردی او و هم زندگی سیاسی و اجتماعی و بیان او حاکی از عظمت اسلام است.

وی افزود: امام خمینی (ره) ثابت کرد که اسلام آمده است دنیا را اداره کند و مدیریت جامعه جهانی را به عهده بگیرید؛ ما باید ابتدا از کشور خود شروع کنیم.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه امروز در مشکلات اقتصادی به خصوص در مواد غذایی ایراداتی وجود دارد، گفت: البته این مشکلات در عرصه بین‌المللی هم وجود دارد، اما به جرأت می‌توان گفت اگر به دستورات امام (ره) عمل می‌شد به طور قطع وضع ما به مراتب خیلی بهتر بود.

وی تصریح کرد: امروز در دوره‌ای قرار داریم که باید پای فرامین و وصیتنامه الهی سیاسی امام خمینی (ره) برگردیم چراکه اگر به این دستورات عمل کنیم دنیای دیگری را شاهد خواهیم بود.

برقراری با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که امام راحل بر آن تأکید داشتند مسئله کشاورزی و مواد غذایی بود، افزود: مواد غذایی یک مسئله امنیتی و هویتی است، تأمین مواد غذایی در توسعه و عمق‌بخشی مسائل کشاورزی است.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم آمده که با کمک همه دلسوزان انقلاب، منویات امام راحل را پیاده کند؛ امام (ره) فرمود کشاورزی باید در رأس امور قرار گیرید و کشاورزی را در اولویت قرار دهید.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمود استقلال کشور در گرو تامین مواد غذایی است، اگر مواد غذایی در کشور بومی‌سازی نشود ما استقلال نخواهیم داشت، اظهار داشت: وزیری که در دولت‌های قبلی غلات را مزخرف می‌داند آیا این فاصله فکری با امام (ره) نیست.

وی با بیان اینکه امام (ره) انقلاب کرد، اما اجازه ندادند امامیون در رأس انقلاب قرار بگیرند و پیروان امام (ره) را از صحنه خارج کردند، افزود: امام خمینی (ره) فرمود مایه سرشکستگی و خفت و خاری است برای کشوری که دست گدایی به طرف آمریکا دراز کند و رزقش را از آمریکا مطالبه کند، تعبیر به رزق می‌کند چراکه قرآن می‌فرماید رزق شما در آسمان‌ها و در دست خدا است بنابراین به طرف کدخدا دست درازی نکنید و بدانید که این نااهلان بر سر انقلاب چه بلایی آوردند.

برقراری گفت: امام خمینی (ره) فرمود «عشایر ذخایر این مملکت هستند»، عشایر مصرفشان بسیار پائین و تولیدشان بسیار بالا است، اما کسانی که در مکتب امام (ره) تربیت نشدند، گفتند مقصر اصلی تخریب طبیعت عشایر است، بنابراین در این دولت سیزدهم انتظار می‌رود آن‌هایی که از نظر فکری نامحرم و نااهل هستند و تفکر لیبرالی دارند باید کنار گذاشته شوند و کسانی که حاکم می‌شوند تفکر امامین انقلاب را اجرا کنند چراکه امام خمینی (ره) در بسیاری امور برنامه دارد و می‌طلبد بار دیگر به منویات ایشان برگردیم و این انقلاب و نظام را از نو بسازیم و آن گونه که امام (ره) فرموده است عمل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات