خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهری امام خمینی(ره) فامنین خبر داد
همدان-فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهری امام خمینی(ره) فامنین از اجرای محفل انس با قرآن هر هفته به یاد یک شهید در پایگاه‌های تابعه این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۷۵۱۵
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

رضا خلیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین اظهار داشت: حوزه امام خمینی (ره) شهرستان فامنین در دور جدید فعالیت‌های قرآنی خود بعد از ماه مبارک رمضان به منظور ترویج فرهنگ قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در بین عموم مردم و بسیجیان هر هفته به یاد یک شهید شهرستان محفل انس با قرآن در یکی از پایگاه‌های تابعه برگزار می‌کند.

وی افزود: در این طرح علاوه بر روخوانی، موضوعاتی از نهج البلاغه و صحیفه سجادیه که منطبق با موضوعات روز جامعه است و داشتن آن در سبک زندگی موثر است طی دوره‌هایی ارائه و علاقه‌مندان به حفظ و یادگیری مفاهیم آن می‌پردازند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهری امام خمینی(ره) فامنین ابراز داشت: همچنین موضوع صحیح خوانی یکی دیگر از محورهای این جلسات هفتگی است که با استقبال نوجوانان و خانواده مواجه شده است.

وی گفت: از شروع اجرای این طرح در پایگاه‌های تابعه تاکنون 13 محفل برگزار شده است و با عنایت خداوند متعال تا پایان سال به همین منوال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات