آیت‌الله محمدی:

امام(ره) برای به ثمر رسیدن انقلاب جان خود را گذاشت/ ایران باید به الگوی حکومت امام زمان تبدیل شود

مسئول دفتر شورای نگهبان یزد گفت: امام(ره) برای این انقلاب جان خود را در کف دست قرار دادند و به استقبال مرگ شتافتند، مسئولان نظام اسلامی نیز باید اینگونه باشند.
کد خبر: ۹۴۳۷۳۰۵
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله سید ناصر محمدی در مسجد روضه محمدیه یزد در مراسم بزرگداشت سالروز رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ضمن تسلیت به این مناسبت گفت: خداوند در آیه ۱۲۸ سوره توبه پنج ویژگی را برای پیامبر برشمرده است که آن‌ها را در وجود حضرت امام (ره) می‌بینیم.

وی ادامه داد: خداوند در زمانی که مظاهر کفر و بی‌دینی بر کشور مسلط شده بود، بر ما منت گذاشت و امام خمینی (ره) را که از جنس خود مردم بود و عالمی بود که جز تقوا و قداست در وجودش نبود برای هدایت مردم قرار داد، ایشان از اینکه طاغوتیان کشور را به یغما می‌برند ناراحت بود و به شدت علاقمند به نجات کشور بود و در نتیجه با دلسوزی و مهربانی و توکل بر خدا به میدان آمد و انقلاب را آغاز کرد.

مسئول دفتر شورای نگهبان در استان یزد با اشاره به رنج‌های بسیاری که امام (ره) برای به سرانجام رسیدن و پیروزی انقلاب اسلامی کشیدند، گفت: سرنگونی نظام طاغوت و شاهنشاهی، اولین قدم و اول راه بود، بعد از آن، ایران باید بر پایه اسلام ساخته شود و به عزت، استقلال و قدرت برسد و با تشکیل تمدن اسلامی زمینه ظهور امام زمان عجل الله فراهم شود.

محمدی ادامه داد: برای زمینه‌سازی ظهور باید ایران به عنوان نمونه‌ای از حکومت امام زمان در دنیا تبدیل شود تا مردم سرتاسر جهان با دیدن ایران و عزت، رونق، پیشرفت و آبادانی که در آن به وجود آمده است شیفته امام زمان شوند و فوج فوج به امام زمان گرایش پیدا کنند.

وی با بیان اینکه امام (ره) برای این انقلاب جان خود را در کف دست قرار دادند و به استقبال مرگ شتافتند، افزود: مسئولان نظام اسلامی نیز باید اینگونه باشند و برای خدمت به مردم خود را به سختی بیندازند، خلف صالح امام (ره)، امام خامنه‌ای نیز همینگونه هستند اگر همه مسئولان ما از زمان انقلاب تاکنون نیز ساده و بی‌آلایش بودند و هدف خود را خدمت به مردم می‌دانستند اکنون ایران به نمونه کشور امام زمانی تبدیل شده بود.

آیت‌الله محمدی با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد ایران به الگوی حکومت امام زمان (عج) تبدیل شود، با اشاره به فعالیت دشمن در جبهه‌های مختلف تصریح کرد: هدف دشمن از جبهه تحریم‌های کمرشکن علیه ایران، جبهه ورود نفوذی‌های دشمن در ساختار کشور و قدرت رسیدن عوامل بیگانه و همچنین جبهه تبلیغات مسموم که در پی ناامید سازی مردم و بزرگ جلوه دادن ضعف‌هاست ایجاد مانع برای تشکیل تمدن اسلامی و جلوگیری از تبدیل ایران به الگوی حکومت امام زمانی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار