خبرهای داغ:

پیام تسلیت سازمان بسیج جامعه زنان کشور درپی گذشت مادر شهیدان لشگریان

پیام تسلیت سازمان بسیج جامعه زنان کشور درپی گذشت مادر شهیدان لشگریان
سازمان بسیج جامعه زنان کشور طی پیامی درگذشت مادر شهیدان لشگریان تسلیت را گفت
کد خبر: ۹۴۳۷۳۱۳
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج - سازمان بسیج جامعه زنان کشور در پیامی در گذشت مادر شهیدان لشگریان را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

با نهایت تأسف و تأثر اطلاع یافتیم، اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مرحومه خدیجه جعفری مادر شهیدان بزرگوار مجید و عبدالرضا لشگریان دار فانی را وداع گفت و به دردانه‌های شهیدش ملحق شد.
بی شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است و از دست دادن مادر والامقامی که در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمود، بسیارغم انگیز است.
سازمان بسیج جامعه زنان کشور از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارد؛ امید آن‌که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدشان مشمول مقام رضا و قرین رحمت ربوبی گردند.

شهید مجید لشگریان متولد ۱۳۴۳ در ۲۰ مرداد ۱۳۶۵ منطقه کردستان عملیات کربلای ۵ و شهید عبدالرضا لشگریان متولد ۱۳۴۲ در ۱۰ مهر ۱۳۶۰ منطقه آبادان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکرشان در قطعه ۲۴ گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار