مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع):

امام نه برای ایران بلکه برای مردم جهان یک پیام الهام بخش و نورانی است

مسئول دفتر نمایندگی سپاه امیرالمؤمنین علیه السلام در مراسم ارتحال امام رحمه الله در ملکشاهی گفت:امام نه برای ایران بلکه برای مردم جهان یک پیام الهام بخش و نورانی است و این پیام به کل جهان صادر شده است.
کد خبر: ۹۴۳۷۴۱۲
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و پنجاه و نهمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد صبح امروز باحضور اقشار مردم و سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی سپاه امیرالمؤمنین علیه السلام در شهرستان ملکشاهی برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی سپاه امیرالمؤمنین علیه السلام در این مراسم گفت: 33 سال از ارتحال امام می‌گذرد و مردم همچنان داغدار هستند، امام نه برای ایران بلکه برای مردم جهان یک پیام الهام بخش و نورانی است و این پیام به کل جهان صادر شده است.

وی ادامه داد: امام به ما مسیر نورانیت، استقلال و آزادی را نشان دادند و استقرار جمهوری اسلامی با این مولفه‌های نوارانی انجام شد.

حجت الاسلام علی محمدی گفت: حضرت امام راهی را به ما نشان دادند که تا قبل از انقلاب به عنوان مستعمره آمریکا بودیم و امام این استقلال را در وجود مردم ایران نهادند و همانطور که در 33 سال گذشته رهبری فرزانه انقلاب اسلامی این مسیر نورانی را طی کردند و نسل جدید این پیام را به خوبی دریافته است که این مسیر با استقامت ملت ایران در برابر همه دشمنی‌ها استمرار پیدا خواهد کرد .

امام نه برای ایران بلکه برای مردم جهان یک پیام الهام بخش و نورانی است

ارسال نظرات