خبرهای داغ:
فرماندار بهار خبر داد

برگزاری ورکشاپ تخصصی عکاسی در شهرستان بهار

همدان-فرماندار بهار گفت: نخستین جشنواره «آلما» و ورکشاپ تخصص عکس از ۱۶ تا ۱۹ خرداد ماه در شهرستان بهار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۷۴۳۱
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، روح الله نباتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره استانی عکس «آلما» به میزبانی شهرستان بهار از ۱۷ الی ۱۹ خرداد در شهرستان بهار برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ما به عنوان خدمتگزار مردم موظف هستیم در راستای هدایت سیاست‌های عمومی دولت در همه حوزه‌های عمران و آبادانی، فرهنگ، آسیب اجتماعی، ورزش و ... ورود پیدا کنیم و این جشنواره برای اولین بار با هدف تجاری‌سازی هنر برگزار می‌شود.

فرماندار بهار اظهار کرد: در این جشنواره قصد داریم هنر هنرمندان را در اختیار اقتصاد قرار دهیم تا به این واسطه باعث تقویت هنر شویم و با بهره‌برداری از این هنر، هم بتوانیم با ارتقای تکنیکی جوانان عکاس را تقویت و هم اینکه از این آثار برای نشان دادن شهرستان استفاده کنیم و همچنین کمکی به استان کنیم.

وی از داوران و خبرنگاران درخواست کرد تا بستر لازم را برای ایجاد شور و نشاط این جشنواره در سطح شهر و حتی استان فراهم کنند، تا با انتشار نوآوری‌های این جشنواره، بازتاب خوبی از استقبال‌کنندگان این جشنواره داشته باشیم و تجربه‌ای را که کسب می‌شود به دیگران منتقل کنیم تا باعث دلگرمی همشهریان شویم.

رئیس اداره ارشاد شهرستان بهار نیز اظهار کرد: با توجه به توانمندی‎های شهرستان بهار در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، سلامت و... برای اولین بار، اولین جشنواره عکس آلما با هدف نشان دادن توانمندی‌های شهرستان از نگاه عکس که جذابیت خاصی دارد برای کار در حوزه ملی برگزار خواهد شد.

حبیب شهنوازیان افزود: ورکشاپ هنری با موضوع عکس با حضور عکاسان حرفه‌ای استان و اساتید مجرب کشوری استاد مجید پاکرای روز یکشنبه ۱۶ خرداد در محل فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار می‌شود، همچنین مراسم افتتاحیه اولین جشنواره عکس «آلما» روز ۱۷ خرداد به مدت سه روز در قالب چهار تیم در ۱۲منطقه صنعتی، گردشگری، سلامت و کشاورزی آغاز بکار خواهد کرد تا هنرمندان مبادرت به تهیه عکس از ظرفیت‌های شهرستان کنند.

وی عنوان کرد: در پایان اردوی سه روزه شرکت‌کنندگان عکس‌های خود را با فرمت و قالب تعیین شده به دبیرخانه تحویل خواهند داد و بعد از داوری مراسم اختتامیه در دهه اول تیر ماه با حضور برگزیدگان و شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود و در پایان جشنواره مبلغ ۳میلیون ریال ورودیه و گواهی به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات