خبرهای داغ:
همدان- سرگروه تیم شهید سلیمانی خادمان رضوی گفت: یکی از عرصه‌های جهاد، تربیت نسل انقلابی معتقد است و این برعهده کسی نیست جز مادران که فرزندان خود را با آن آموزه‌های اسلامی و رضوی آشنا کنند.
کد خبر: ۹۴۳۷۶۲۵
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام احمد نیرومند در موسسه فرهنگی هنری قرآن و عترت فانوس هدایت استان همدان، ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: در عرصه‌های نظامی، علم و فناوری مرهون خدماتی هستیم که در عرصه جهاد علمی اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه در عرصه فرهنگی یک زمانی به اعتقادات و دین و باور‌های ما حمله شد، افزود: بنابراین عرصه، عرصه جهاد فرهنگی شد و با همه قوا باید در عرصه فرهنگ وارد می‌شدیم و از اعتقاد خود دفاع می‌کردیم.

سرگروه تیم شهید سلیمانی خادمان رضوی گفت: اکنون جنگ، جنگ شناختی است بنابراین رهبر معظم انقلاب یکی از عرصه‌های جهاد را جهاد تبیین معرفی کردند و این جهاد تبیین فقط منحصر به مبلغین و روحانیون نیست بلکه بر آحاد جامعه وارد است.

وی ابراز داشت: بر اقوام و خویشاوندان باید این جهاد تبیین را تعلیم داد و آن کار‌هایی که نظام اسلامی پیش رفته که دشمن با همه هجمه‌های فرهنگی خود را درگیر کرده و آن داشته‌ها را نمی‌بینیم.

نیرومند تصریح کرد: یکی از عرصه‌های جهاد، تربیت نسل انقلابی معتقد است و این برعهده کسی نیست جز مادران که فرزندان خود را با آن آموزه‌های اسلامی و رضوی آشنا کنند و اصول اعتقادی را به فرزندان خود آموزش دهند که یک نسل اسلامی داشته باشیم.

وی گفت: اگر ما توانستیم یک نسل درستی تربیت کنیم که همه اعتقادات خود را به اهل بیت (ع) گره خورده باشد دیگر با شبهات و مشکلات فرهنگی پای آن‌ها نمی‌لغزد.

سرگروه تیم شهید سلیمانی خادمان رضوی بیان کرد: در این زمینه وظیفه خطیر برعهده مادران است که بتواند این نیل آینده که نسل ظهور است شرایط را به گونه‌ای فراهم کنید که فضا برای ظهور آماده شود.

وی ادامه داد: اگر این کار را به نیت امام رضا (ع) انجام دهید، بدانید که اسم شما در لیست خادمان امام رضا (ع) ثبت و ضبط می‌شود.

نیرومند افزود: شعار ما این است که خود را خادم امام رضا (ع) بدانیم و همه افراد و آحاد جامعه اگر با نیت امام رضایی کار را انجام دهند، اسم ما جزء خادمین و زائرین امام رضا (ع) نوشته می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات