خبرهای داغ:

استقبال از کاروان دو امدادی عاشقان حسینی ، زائران خمینی توسط رزمندگان گردان ۱۱۹ امام حسین (علیه السلام)

مراسم استقبال از کاروان دو امدادی عاشقان حسینی ، زائران خمینی با برگزاری ایستگاه صلواتی و حضور مسئولین شهری توسط رزمندگان گردان ۱۱۹ امام حسین (علیه السلام) برگزار شد
کد خبر: ۹۴۳۷۶۹۷
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) مراسم استقبال از کاروان دو امدادی عاشقان حسینی زائران خمینی با حضور مسئولین شهری و گردان ۱۱۹ امام حسین (علیه السلام) در شهر بادرود برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۱۹ در این باره گفت: این کاروان معنوی ابتدا ضمن حضور در میدان اصلی  شهر بادرود با برگزاری ایستگاه صلواتی توسط گردان ۱۱۹ امام حسین (علیه السلام) مورد استقبال قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: این کاروان که از مجتمع آموزشی امیر المومنین (علیه السلام) حرکت کرده بود و شهر های مختلف را طی نموده بود ظهر رو چهارشنبه در میدان اصلی شهر بادرود حضور یافته و سپس بعد از آن به زیارت قبور مطهر شهدای گمنام شهر بادرود حاضر و به مقام شامخ شهدای ادای احترام نمودند.

وی در پایان افزود: این کاروان با استقبال باشکوه مردمی و مسئولین در این شهر قرار گرفت و  در پایان  درجوار امامزاده آقا علی عباس (علیه السلام) حضور یافته وضمن زیارت حرم مطهر، برنامه اقامه نماز جماعت ظهر و عصر وصرف ناهاررا در این مکان مقدس انجام دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها