خبرهای داغ:

اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان سرخه برگزار شد

اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان سرخه با حضور مسوول ستاد تخصصی بسیج اقشار استان سمنان در پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۷۸۷۱
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان سرخه با حضور سرهنگ محمد امامی مسوول ستاد تخصصی بسیج  اقشار استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین اشرف امام جمعه شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان در پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه الزهرا (س) خواهران سرخه برگزار شد.

در این نشست سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه اظهار کرد: بسیج باید پیش برنده و پیش رونده باشد تا در مواقع مواجهه با مشکلات و در مسیر تحقق تمدن اسلامی گام برداریم.

در ادامه جلسه سرهنگ امامی تاکید ویژه ای بر هیئت های اندیشه ورز که مورد تأیید مقام معظم رهبری بود اشاره کرد و گفت: هیئت های اندیشه ورز در پایگاه ها باید به صورت فعال عمل کنند.

او افزود: اگر مسأله ای در هیئت اندیشه ورز مطرح و جهت عملیاتی شدن نیاز به کمک دستگاه های مختلف بود از ظرفیت مجمع بسیج جهت ایفای نقش و ساز و کار مناسب استفاده  شود.

مسوول ستاد تخصصی اقشار بسیج خاطر نشان کرد: جهت تحقق گفتمان امامین انقلاب و تحقق دولت و جامعه اسلامی و افزایش معنویت در جامعه اقشار بسیج و بسیج محلات با پشتیبانی مجمع بسیج درجهت تحقق این اهداف می کوشند.

امامی بیان داشت: کارگروه آموزش وتربیت، کارگروه فرهنگی و اجتماعی، کارگروه اقتصاد وزیر بنایی، کار گروه زنان و خانواده، آموزش و فناوری و بهداشت و سلامت محیط زیست کارگروه های هستند که در مجمع برنامه ریزی شده است.

او تصریح کرد: برای اشراف اطلاعاتی ما نیاز به بانک نظام مسائل داریم تا اهداف تحقق پیدا کند و کارها به صورت کیفی تر انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها