رعایت قانون از اصول مهم اجرای پروژه‌ها در گناوه باشد

فرماندار گناوه گفت: رعایت قانون از اصول مهم اجرای پروژه‌ها در گناوه باشد.
کد خبر: ۹۴۳۸۰۱۸
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه محمد تقی صفری در نشست تعامل با وتفاهم شهرداری و آبفای گناوه گفت: اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها باید بر دو محور رعایت قانون و تعامل سازنده بین دستگاه‌ها و ادارات باشد و باید بر اساس این دو محور اصلی کار‌ها را پیش برد.

  فرماندار گناوه افزود:  امروز ما باید با  برداشتن قدمی مثبت در جهت رفع مشکلات و خدمت رسانی به مردم اقدام کنیم.
◽وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های خوبی در سطح شهرستان برای رفع مشکلات در حال انجام است افزود: پروژه‌های ملی در سطح شهرستان باید برابر مر قانون اجرا شوند و تحت هیچ شرایطی نباید تعطیل شوند و همه ادارات و دستگاه‌های باید این امر را مد نظر قرار دهند.
◽وی گفت: اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها باید بر دو محور قانون و تعامل سازنده بین دستگاه‌ها و ادارات باشد و باید بر اساس قانون و با تعامل و کمک و همکاری متقابل بین دستگاه‌ها کار‌ها را پیش برد.
وی بیان کرد: کار شهرداری، کاری پرتراکم، پرمشقت و زحمت و آب نیز از ضروریات و بسیار مهم است لذا تعامل و همکاری بین دو دستگاه بسیار مهم و ضروری است.
◽وی گفت: با توجه به کمبود آب و لزوم مدیریت مصرف بهینه با تعامل بیشتر بین دستگاه‌ها بخصوص بین شهرداری و آبفا و کارشناسی میدانی باید از هدر رفت آب جلوگیری شود.
صفری گفت: گزارش دقیقی از آبرسانی در شهر گناوه با کار کارشناسی مجرب انجام شود و گزارش آن تهیه و به فرمانداری ارائه شود.
◽فرماندار گناوه تاکید کرد: شهرداری موظف است تا پایان سال آب مصرفی فضای سبز را از آب شرب تفکیک کند و با تدبیر لازم منبع تأمین آب فضای سبز را مشخص کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار