زنجان _ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:جشنواره فجر تا فجر در محور‌های علمی و پژوهشی، فرهنگی و هنری، ادبی و سرگرمی و آموزشی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۸۱۳۸
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت الاسلام خسروی اظهار داشت: جشنواره نماز فجر تا فجر در محور‌های علمی و پژوهشی (تالیف مقالات و پایان نامه‌های دانشگاهی و حوزوی)، فرهنگی و هنری (کلیپ، پادکست، موشن گرافی، پویانمایی، عکس واستوری در شبکه‌های اجتماعی، نقاشی، خوشنویسی و طرح‌های گرافیکی)، ادبی (شعر، داستان، قصه، نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی) سرگرمی و آموزشی (بازی و ابزار‌های کمک آموزشی و دیجیتالی) در زنجان برگزار می‌شود.

جشنواره علمی و ادبی نماز فجر تا فجر در زنجان برگزار می‌شود

وی تصریح کرد: هنرمندان، پژوهشگران، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، فرهنگیان، طلاب، دانشجویان و دانش آموزان و سایر علاقمندان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: علاقمندان برای کسب اطلاع از نحوه و مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره بایستی به آدرس اینترنتی noor.namaz.ir مراجعه کنند.

به گفته حجت الاسلام خسروی زمان اجرای جشنواره از بهمن ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ بوده و زمان اعلام نتایج مرحله استانی اول بهمن ماه امسال و مرحله کشوری ۱۲ بهمن ماه است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این جشنواره توسط ستاد اقامه نماز کشور با همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات