سرهنگ «مهجوری» گفت: تاکنون در سطح شهر اراک بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است و نهضت خداپسندانه کمک مومنانه با قوت ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۳۸۱۶۹
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» فرمانده سپاه ناحیه اراک، امروز (پنج‌شنبه) در رزمایش کمک مومنانه سپاه ناحیه اراک و توزیع یک هزار بسته معیشتی، اظهار داشت: یکی از مهمترین نیاز‌های کشور در گام دوم انقلاب، روحیه و نگاه انقلابی و جهادی است؛ چراکه با نگاه جهادی و انقلابی هیچ‌گونه بن‌بستی وجود ندارد؛ لذا فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی باید مورد توجه باشد و امروز گروه‌های جهادی علاوه بر انجام رسالت‌های خود در خدمت‌رسانی به مردم، ترویج فرهنگ جهادی را انجام می‌دهند.

وی افزود: جهادگران با حضور در کنار مردم، در سخت‌ترین شرایط تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده‌اند و امروز به عنوان الگو‌هایی کامل می‌درخشند و حرکت‌های جهادی بر پایه توانمندی‌های مردم است؛ لذا نقش مردم در گام دوم انقلاب برای ساختن ایرانی قوی در همه ابعاد بسیار مهم است و باید روز به روز تقویت شود.

سرهنگ مهجوری بیان کرد: احیای روستا‌ها و امیدآفرینی بین مردم، دستاورد حضور جهادگران در مناطق است و با حضورشان علاوه بر اینکه درس اخلاق، معنویت و مدیریت یاد می‌گیرند، در گفتمان‌سازی و خدمت‌رسانی نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی ادامه داد: در سطح شهر اراک بیش از ۳۶۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف سازماندهی شده‌اند که در سال ۱۴۰۰ بیش از ۶۵ هزار نفر روز توسط جهادگران بسیجی به مردم خدمات ارائه شده و در سال‌جاری نیز مسیر خدمت به مردم با قوت ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به اینکه نهضت کمک مومنانه یکی از مهمترین اقدامات گروه‌های جهادی است، گفت: در مناسبت‌های مختلف رزمایش کمک مومنانه انجام می‌شود و امروز به مناسبت دهه مبارک کرامت، توزیع یک هزار بسته معیشتی به نیازمندان انجام خواهد شد و به شکل محله‌محور به دست جامعه هدف خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در سطح شهر اراک بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است و نهضت خداپسندانه کمک مومنانه با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات