رئیس جمهور از مجتمع نساجی حجاب شهرکرد بعنوان بزرگترین کارخانه تولید پارچه چادر مشکی کشور بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۳۸۱۷۷
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، آیت‌الله  سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه از مجتمع نساجی حجاب شهرکرد به عنوان بزرگترین کارخانه تولید پارچه چادر مشکی کشور بازدید کرد.

رئیس جمهور در جریان بازدید از بخش‌های مختلف و در گفت و گو با کارگران، مهندسین و مدیران این واحد صنعتی، از زحمات و تلاش‌های آنان برای تولید انواع پارچه‌های با کیفیت چادر مشکی در طرح‌های متنوع قدردانی کرد و گفت: اجرای برنامه‌های توسعه‌ای، افزایش تولید و ارتقای کیفیت تولیدات این کارخانه می‌تواند کشور را از واردات پارچه چادر مشکی بی‌نیاز کند.

این مجتمع نساجی در حال حاضر ظرفیت تولید ماهانه ۶۰۰ هزار مترمربع و سالانه ۱۰ میلیون مترمربع پارچه چادر مشکی در طرح‌های مختلف را دارد که در صورت تامین اعتبار و اجرای برنامه توسعه خود می‌تواند این ظرفیت را تا سالانه ۲۶ میلیون مترمربع افزایش دهد.

به گزارش بسیج؛ بازدید هوایی از طرح‌های آبی استان و مناطقی که در زلزله اندیکا خسارت دیده بود، دیدار با عشایر در یکی از دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین مناطق استان چهار محال و بختیاری به نام لبد در منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ، بازدید از کشتارگاه صنعتی تازه احیا شده جونقان، حضور در جمع اقشار مختلف مردم و جهادگران از دیگر برنامه های آیت الله سیدابراهیم رئیسی تا این لحظه در سفر به استان چهارمحال و بختیاری بوده است.

ارسال نظرات