به همت سپاه ناحیه دهلران؛

برگزاری ‍ نشست مسئولان حول محور اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در دهلران

نشست حول محور اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در دهلران با حضور امام جمعه و فرماندار دهلران و فرمانده سپاه دهلران و رئیس حوزه علمیه برادران و سایر اعضا برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۲۴۸
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،نشست حول محور اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در دهلران با حضور امام جمعه و فرماندار دهلران و فرمانده سپاه دهلران و رئیس حوزه علمیه برادران و سایر اعضا برگزار شد.

امام جمعه دهلران بر ضرورت برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تاکید کرد وگفت :همه باید در خصوص اوقات فراغت احساس مسئولیت کنندو دستگاه های فرهنگی و دانشگاه ها و ورزش و جوانان  در این خصوص توجه ویژه داشته باشند.

سرهنگ پاسدار مرغزاری فرمانده سپاه ناحیه دهلران هم گفت:در پایگاه های مقاومت روستایی برنامه های اوقات فراغت با محوریت مسجد اجرا می شود.

سرهنگ مرغزاری  افزود:اجرای برنامه های اوقات فراغت برای تابستان با پیوست فرهنگی مد نظر باشد.

فرماندار ویژه دهلران هم با اشاره به فصل تابستان و نیاز قشر جوان به برنامه های متنوع برای پر کردن اوقات فراغت آنها گفت:همه ما در قبال این قشر و بویژه اوقات فراغت آنها مسئولیت داریم و باید به وظایف خود عمل کنیم.

دکتر صادقی گفت:برنامه ریزی متناسب با اوقات فراغت گروه های سنی انجام گیرد و تلاش شود برنامه های اوقات فراغت غنی باشد.

در این نشست دستگاه ها برنامه ها وآمادگی خود را برای کمک به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اعلام و سپاه پاسداران و کمیته امداد و کتابخانه عمومی و ورزش و جوانان آمادگی خود را برای اجرای برنامه های اوقات فراغت در روستاها اعلام کردند.

ارسال نظرات