نشست ستاد اربعین شهرستان دهلران با حضور حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه،دکتر صادقی فرماندار؛ سرهنگ مرغزاری فرمانده سپاه ناحیه،سرهنگ مکی فرمانده انتظامی و سایر اعضا برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۴۶۹
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست ستاد اربعین شهرستان دهلران با حضور حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه،دکتر صادقی فرماندار؛ سرهنگ مرغزاری فرمانده سپاه ناحیه،سرهنگ مکی فرمانده انتظامی و سایر اعضا برگزار شد.

امام جمعه دهلران در این نشست از مردم شهرستان دهلران بخاطر خدمت به زائران اربعین در سال های گذشته تقدیر و گفت: مردم ولایت مدار دهلران در طول سالیان گذشته ثابت کرده اند که با عشق به امام حسین(ع) در خدمت زائران هستند.

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی تاکید کرد: توجه به زیر ساخت های جاده ای دهلران و از همه مهمتر توجه به این شهرستان از بودجه های اربعین و از طرفی همکاری استان های معین در خدمت به زائران در دهلران ضرورت دارد.

سرهنگ مرغزاری هم در نشست ستاد اربعین حسینی (ع)  افزود: پیاده روی اربعین یکی از مهم‌ترین اقدامات و گردهمایی شیعیان جهان است و ستاد اربعین حسینی (ع)به منظور ساماندهی و رفع کمبودها برای برپایی هرچه باشکوه تر این مراسم در شهرستان  شکل گرفته است و ان شاءالله با یاری خداوند امسال نیز از تمام امکانات خود را برای خدمت رسانی هرچه کاملتر به زائرین محترم استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد:یکی از مهم ترین مبحث این نشست ها، تامین  امنیت و انتظامات زائران است که با همکاری سایر نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان نهایت تلاش خود را بکار خواهیم برد.

دکتر صادقی فرماندار محترم نیز بر لزوم برنامه ریزی برای اربعین توسط مسئولان تاکید و گفت: مردم ولایت مدار و شهید پرور این شهرستان همواره به خادمی زائران اربعین و عتبات عالیات افتخار می کنند.

وی با اشاره به موکب های مردمی در پذیرایی از زائران عتبات عالیات گفت: مردم دهلران در سال های گذشته در خدمت به زائران سنگ تمام گذاشتند واین روند امسال تسریع می شود و دستگاه ها نیز در این مهم از همه ظرفیت ها بهره خواهند گرفت تا شاهد تسریع در خدمت به زائران باشیم.

ارسال نظرات