خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خبر داد؛
طبق برنامه عملیاتی ۱۴۰۱ بنیاد شهید و امور ایثارگران، باید از ۱۰ هزار خانواده‌ شاهد و ایثارگر استان قزوین در قالب طرح سپاس طی سال جاری دیدار شود.
کد خبر: ۹۴۳۸۲۶۹
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه توجیهی طرح سپاس بر اهمیت اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: طبق برنامه عملیاتی 1401 بنیاد شهید و امور ایثارگران، باید از 10 هزار خانواده‌ شاهد و ایثارگر استان قزوین در قالب طرح سپاس طی سال جاری دیدار شود.

 

وی افزود: با توجه به کاهش شیوع ویروس کرونا، شرایط برای اجرای این دیدارها مهیا شده است، لذا هر یک از کارمندان در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش کند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در جهت ارتقای روحیه معنوی و خدمت مطلوب‌تر به آنها تاثیرگذار است، لذا باید انجام آن در دستور کار همه کارکنان باشد.

 

اشرافیت کارکنان به همه امور بنیاد در خدمات‌دهی به ایثارگران

 

حقایق‌پور با بیان اینکه کارکنان بنیاد باید به همه امور و قوانین در خدمات‌دهی به جامعه ایثارگران اشرافیت داشته باشند، بیان کرد: این مهم موجب می‌شود که در دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر با احصای مشکلات، بهترین خدمات را جهت رفع آنها ارائه دهند.

 

این مسئول افزود: همچنین کارکنان با اشرافیت به همه خدمات بنیاد از دادن وعده‌های غیرعملی و خارج از چهارچوب اداری و قانونی خودداری خواهند کرد و با تحقق این مهم بسیاری از مشکلات به وجود نخواهد آمد.

 

رعایت امانتداری و رازداری کارکنان در رفع مشکلات ایثارگران

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بر رعایت امانتداری و رازداری کارکنان در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران تاکید کرد و خطاب به آنها گفت: مشکل این عزیزان را مشکلات خودتان بدانید و با حفظ اخلاق‌مداری در جهت رفع آنها، اقدامات لازم را انجام دهید.

 

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران، انسان‌هایی محترم و قانعی هستند، گفت: هر کارمندی در رفع مشکلات ایثارگران مسئول است و باید در حد توان جهت رفع مشکلات آنها تلاش کند تا به بهترین شیوه ممکن برطرف شود.

 

تلاش کارکنان در اجرایی 100 درصدی برنامه عملیاتی بنیاد

 

حقایق‌پور با اشاره به برنامه عملیاتی 1401 بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برای اولین بار است که چنین برنامه‌ای مدون، دقیق و برنامه‌ریزی شده اجرا می‌شود، لذا کارکنان باید در انجام آن تلاش و همت مضاعفی کنند تا 100 درصد اجرایی گردد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه طبق اجرای برنامه‌های تعریف شده در برنامه عملیاتی بنیاد، بودجه به استان‌ها تخصیص می‌یابد، افزود: کارکنان بنیاد قزوین جهت جذب اعتبارات بیشتر باید در برپایی این برنامه‌ها و سپس بارگذاری اسناد و مدارک آن در سیستم پایش مربوطه تلاش کنند.

 

این مسئول گفت: برنامه عملیاتی بنیاد نقشه راه کارکنان است و مسیر اجرای وظایف آنها را برای رسیدن به اهداف تعریف شده سازمانی مشخص کرده که می‌طلبد در اجرای دقیق آن ورود جدی داشته باشند.

 

هیچ دلیلی در عدم اجرای برنامه‌ها قابل توجیه است

 

وی با بیان اینکه هیچ دلیلی در عدم اجرای برنامه‌ها قابل توجیه است، افزود: اگر برنامه‌ای برای هر یک از کارکنان مبهم است، از مسئولان مربوطه سوال کند تا برایش روشن شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: کارکنان بنیاد همت کنند تا برنامه‌های عملیاتی در بازه زمانی مشخص شده اجرایی شود و اگر هم با انحراف برنامه مواجه هستند اقدامات لازم را در جهت رفع آن انجام دهند.

 

حقایق‌پور با بیان اینکه برنامه عملیاتی، جزو مهمترین، موثرترین و اساسی‌ترین برنامه‌های بنیاد است، گفت: استان قزوین با توجه به کارکنان متخصص، باسواد و توانمندی که دارد باید در اجرای این برنامه در سال جاری موفق باشد.

 

پیگیری به موقع امور ایثارگران در میز خدمت

 

این مسئول به میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و گفت: کارکنان مستقر در این میز، آگاهی کامل به همه امور بنیاد داشته باشند تا هنگام درخواست جامعه ایثارگران بهترین پاسخ را به آنها ارائه دهند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: همچنین کارکنان بنیاد باید در بررسی و پیگیری جهت رفع مشکلات ایثارگران به موقع و دقیق اقدام کنند زیرا هر چقدر سریع‌تر و با کیفیت به امور ایثارگران رسیدگی شود در تکریم آنها موفق‌تر هستیم.

وی در ادامه مطالبی پیرامون بهره‌گیری از امکانات مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار قزوین، نگاه بخشی مسئولان به بنیاد، اسناد بالادستی بنیاد و موضوع‌های انگیزشی و تشویقی کارکنان بنیاد بیان کرد.  

 

گفتنی است در این جلسه، معاونان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین پیشنهادات‌شان را در خصوص اجرای مطلوب‌تر طرح سپاس، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران مطرح کردند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها