همدان-فرماندار بهار در اختتامیه جشنواره عکس «آلما» گفت: ما پذیرای پیشنهادهای شما برای بهتر شدن کارها هستیم و دولت از ایده‌های نو و خلاقیت، کسب و کارهای دانش بنیان حمایت می‌کند.
کد خبر: ۹۴۳۸۲۹۲
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، روح اله نباتی در آیین اختتامیه جشنواره عکس «آلما» که در اقامتگاه بومگردی مامان آذر روستای حیدره قاضی خانی برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم این جشنواره که طی این چهار روز برگزار شد، مبدا و شروع خوبی برای شهرستان بهار باشد تا کارهای بزرگ‌تر، بهتر انجام شود و خروجی جشنواره آورده خیلی خوب برای آینده باشد و نتیجه خوبی بگیریم.

وی بیان کرد: به طور قطع انتقال تجربه و اشتراک گذاشتن تجارب باعث رشد افراد می‌شود، و امیدواریم این رقابت سالم باعث رشد تک تک ما شود؛ ما امروز در شرایطی هستیم که نمی‌توانیم یک سری کارها را به صورت سنتی و اجتماعی انجام دهیم و نیاز به استفاده از ایده‌ها و فکرهای جدید داریم.

رئیس ستاد نخستین جشنواره عکس «آلما» با اشاره به اینکه امسال شعار سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده است، گفت: هر کسی به هر میزان به این نامگذاری عمل کند به همان میزان، چه در حوزه کسب و کار چه رشد کشور به خود کمک کرده است و موضوع شما موضوع هنری و عکاسی است، باید سعی کنید تا جایی به این شعار عمل کنید تا به خودتان کمک کنید.

وی تصریح کرد: ما در این جشنواره اهداف زیادی داریم که به نفع خیلی‌ها است از جمله به نفع صنعت، کمک به جوانان برای ایجاد احساس شادی و موثر بودن، انگیزه و درآمدزایی برای عکاسان و این تنها حوزه‌ای نیست که در آن وارد شدیم بلکه در ادامه نیز برای حوزه‌های دیگر برنامه داریم.

نباتی عنوان کرد: ما پذیرای پیشنهادهای شما برای بهتر شدن کارها هستیم و دولت از ایده‌های نو و خلاقیت، کسب و کارهای دانش بنیان حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات