خبرهای داغ:

حضور کاروان زیر سایه خورشید در سرخه به روایت تصاویر

به مناسب دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)خادمان حرم رضوی در قالب جشن‌های زیر سایه خورشید در شهرستان سرخه حضور یافتند.
کد خبر: ۹۴۳۸۳۹۱
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، خدام آستان قدس رضوی برای برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید به شهرستان سرخه سفر کردند و با پرچم مقدس علی بن موسی الرضا(ع) به دیدار بیماران، پیرغلامان، ایتام و مردم مشتاق زیارت آقا، رفتند.

در آغاز این سفر خادمان رضوی ضمن تجدید بیعت با شهدا در  گلزار شهدای گمنام شهر سرخه حضور بهم رساندند و خادمین رضوی با حضور در مرقد این شهدای معظم به غبار روبی و عطر افشانی پرداختند.

سپس خادمان حرم رضوی در آیین معنوی دعای ندبه در مهدیه سرخه حضور یافتند و پس از پایان این مراسم در گلزار شهدای شهرستان سرخه به مدیحه سرایی و غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا پرداختند.

سپس خادمین حرم رضوی در روستای اروانه حضور یافتند و عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا و حضور در جمع با صفای مردم این روستا و دیدار با یک خانواده کارآفرین و یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این روستا از دیگر برنامه های حضور پربرکت این حضور معنوی بود.

حضور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه سرخه، دیدار با چند بیمار، تکریم یک خانواده روحانی پرجمعیت در راستای ترویج فرهنگ فرزندآوری، پیرغلامان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت سرخه، دیدار با یک معلم فداکار، دیدار با پاکبانان، حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان و شرکت در جشن بزم نور میلاد حضرت رضا (ع) که با حضور پرشور مردم سرخه از پیر و جوان و زن و مرد برگزار شد، پایان بخش سفر خادمین حرم رضوی به شهرستان سرخه بود.

بر اساس این گزارش، کاروان خادمان حرم امام رضا(ع) در قالب کاروان زیرسایه خورشید از 14 خردادماه به استان سمنان سفر کرده‌اند تا عطر و بو و پرچم حریم نورانی حضرت را در سراسر این استان به مانند دیگر استان‌های کشور جاری کنند.

عکس و گزارش خبر؛ زکیه زکی، محترم امامی

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها