خبرهای داغ:

از برگزاری برنامه های فرهنگی تا تمرینات ورزشی در شهرستان سرخه

همزمان با دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) برنامه های قرآنی، ورزشی و فرهنگی به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۴۹۳
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت ویژه برنامه های متنوعی به همت بسیجیان پایگاه های مقاومت شهری و روستایی شهرستان سرخه برگزار شد.

در این راستا برنامه حلقه صالحین و مراسم جلسه قرآن اعضای پایگاه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین (ع) روستای صوفی آباد در منزل یکی از بسیجیان برگزار شد.

همچنین در جهت تقویت توانمندی جسمانی و ارتقای سطح سلامت بسیجیان تمرین اعضای بسیج این پایگاه مقاومت در سالن ورزشی برپا و خوشبختانه بسیجیان از این برنامه استقبال کردند.

برگزاری کلاس های آموزش قرآنی شامل (تجوید، قرائت و روانخوانی) ویژه کودکان پایگاه های مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) و حضرت آمنه (س) همراه با جلسه حلقه صالحین شهدای گمنام از دیگر برنامه های اجرایی در روستا لاسجرد بوده است.

لازم به ذکر است با هدف ترغیب نوجوانان و جوانان به حضور در نماز جماعت و شرکت در برنامه های مسجدمحوری از مکبران نوجوان مسجد امام حسن عسکری (ع) به مناسبت ولادت امام رضا (ع) به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها