تحریم و تحریف حربه های غلبه دشمنان است

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: نسخه عبور از شرایط جنگ فرهنگی و ترکیبی دشمنان، قوی شدن در تمامی عرصه ها، جهاد تبیین و توجه به الزامات آن است.
کد خبر: ۹۴۳۸۲۴۳
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛.در راستای برنامه دیدار با رزمندگان، ایثارگران و جانبازان، سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه همراه با جمعی از مسئولان با رزمندگان و پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت روستای لاسجرد در سرخه دیدار و گفتگو کرد.                

 سرهنگ ادهم در این دیدار با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی (ره) در خصوص لزوم دفاع در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب اظهار کرد: شهید آوینی گفت: شاید جنگ خاتمه یافته باشد لیکن مبارزه هرگز پایان نخواهد یافت، دشمنان آنچه را که در جنگ سخت و نظامی به برکت خون شهدا و مجاهدت رزمندگان سپاه اسلام نتوانستند به دست آورند با جنگ نرم و هوشمند در عرصه های  فرهنگی و اقتصادی بر مردم عزیز ایران سعی در دستاورد سازی برای خود هستند.  

او با بیان اینکه  تحریم و تحریف به عنوان دو ابزار مهم دشمن در عرصه جنگ کنونی جهت غلبه بر ملت شریف ایران است، افزود: تمسک به راه شهدا و توجه به رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری، قوی شدن در تمامی عرصه ها و جهاد تبیین از الزامات غلبه بر دشمنان و عبور از جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان است.

در این دیدارها رزمندگان عزیز به گوشه ای کوتاه از مجاهدت رزمندگان با بیان خاطرات دوران پرافتخار دفاع مقدس اشاره کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار