خبرهای داغ:
همدان- سرگروه تیم شهید همدانی خادمان رضوی گفت: تمام هجمه‌های دشمن و شیطان نسبت به دو ناحیه است، یکی اینکه جایگاه خانواده را سست کند و دیگر اینکه پیوند بین مومنین و مومنات را سست کند.
کد خبر: ۹۴۳۸۳۹۴
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمد قربانپور در دیدار مجموعه جوانان رضوی با سفیران علی ابن موسی الرضا (ع) ضمن تبریک میلاد باسعادت امام رضا(ع) اظهار داشت: تمام هجمه‌های دشمن و شیطان را در عصر غیبت امام عصر(عج) دوران حیرت و سردرگمی می‌گویند.

وی افزود: تمام هجمه‌های دشمن و شیطان نسبت به دو ناحیه است، یکی اینکه جایگاه خانواده را سست کند و دیگر اینکه پیوند بین مومنین و مومنات را سست کند.

سرگروه تیم شهید همدانی خادمان رضوی با اشاره به اینکه در کشور ما هم تنها زندگی کردن و با حیوانات زندگی کردن در حال رواج یافتن است، ابراز داشت: اگر کسی سه جمله را در خانواده باور و یقین داشته باشد زندگی‌ها مدینه فاضله می‌شود یکی اینکه «خانه و خانواده محل عبادت است»، دوم «خانه و خانواده محل ریاضت است» و سوم «خانه و خانواده محل تعلیم و تربیت است».

وی با اشاره به حدیثی از پیغمبر اکرم(ص) بیان کرد: اگر اعضای خانواده سر سفره جمع شوند خداوند نظر رحمت به آنها دارد و علاوه بر این آنها را می‌بخشد.

قربانپور ضمن توصیه به خانواده‌ها گفت: از امام رضا(ع) نقل است، اگر کسی یکی از محارم خود را همچون خواهر، دختر و... با هدیه دادن یا هر چیز دیگر خوشحال کند خداوند ضمانت کرده روز قیامت او را خوشحال می‌کند.

وی با بیان اینکه خداوند کارگزارانی در روی زمین دارد، خاطرنشان کرد: زنی که به استقبال و بدرقه همسرش برود خدا با نظر رحمت به وی می‌نگرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات