خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛  

دوری از تفرقه، میدان نبرد امروز ماست/به بهانه مطالبه گری در زمین دشمن بازی نکنیم

سردار آتانی عنوان کرد: در نامه امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی آمده که؛ سلام مرا به شیعیان ما برسانید و از تفرقه و تخریب شخصیت یکدیگر دوری کنید و این صحنه نبرد امروز ماست که امروز این پیام را از نایبان امام رضا(ع) دریافت می کنیم. 
کد خبر: ۹۴۳۸۴۵۸
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در مراسم افتتاح ساختمان سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز که با حضور مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد بیان کرد: نامه امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نامه ای برای امروز ماست. درک چهار امام معصوم توسط حضرت عبدالعظیم حسنی، خصوصیت ویژه این شخصیت برجسته است. ساخت و احداث ساختمان هایی از این دست، فرع ماجراست. باید به دنبال تکلیف الهی و سربازی برای امام امت باشیم.

سردار آتانی با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در سالگرد رحلت امام راحل در مرقد امام خمینی(ره) در خصوص خصوصیات بارز این رهبر بزرگ در جهان اسلام اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که امام راحل صحنه نبرد را تشخیص می داد. امروز رسالت ماست تا بدانیم صحنه نبرد امروز ما چیست که مقام معظم رهبری از ما می خواهد تا آن را بشناسیم و با آن بجنگیم. این صحنه در نامه امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی تشریح شده که فرمود؛ سلام مرا به شیعیان ما برسانید و از تفرقه و تخریب شخصیت یکدیگر دوری کنید و این صحنه نبرد امروز ماست که امروز این پیام را از نایبان امام رضا(ع) دریافت می کنیم. دشمن همین تخریب شخصیت و تفرقه را می خواهد و این میدان مبارزه است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که با دشمن ادبیات مشترک پیدا نکنید. باید مراقب باشیم به بهانه مطالبه گری در زمین دشمن بازی نکنیم و تحریفات و کذبیات دشمنان را تایید نکنیم.

وی افزود: خوشحالیم که آن چیزهایی که رهبر معظم انقلاب طی این سالیان به دولت های اخیر گفت در حال حاضر تمام آن اشاره ها درست بود همه چیزمان را منوط به اجرای برجام ندانیم. در میدان مذاکره اگر دستمان خالی باشد، خروارها خاک را بر سرمان خواهند ریخت و تحقیرمان خواهند کرد.

سردار آتانی در ادامه با اشاره به اقدام اخیر یونان در توقیف نفتکش ایرانی تصریح کرد: آمریکایی ها یکبار از طریق انگلیس و این بار از طریق یونان اقدام به توقیف نفتکش ایرانی کردند. اما ما با زبان خودشان، آنها را مجبور به تسلیم کردیم. ما به میدان مذاکره با قدرت و دستان پر می رویم و همه چیز کشور را به برجام وابسته نمی دانیم.

فرمانده ارشد نظامی استان در ادامه اضافه کرد: عملیات شهادت صیاد خدایی، اقدامی مذبوحانه از سوی دشمنان خبیث انقلاب است. صیاد در مقابل درب خانه اش به شهادت رسید اما ما در اربیل مخفیگاه آنها را با راهبردهای موشکی ساخت فرزندان این مرز و بوم، با خاک یکسان می کنیم و این قدرت ماست که در مرکز، بالای سرشان و هر نقطه ای که اراده کنیم به سراغشان می رویم.

وی بیان کرد: اقدام سپاه در تار و مار جاسوسان اسراییلی چند هدف نظامی را در پی دارد. هدف را شناختیم، طرح ریزی کردیم، هدایت کردیم و محتوای هدف را می دانستیم. این صحنه عمل ماست که رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت امام راحل فرمودند که این میدان مبارزه است. برای یک جنگ ترکیبی موفق، اشرافیت داریم و هزینه می دهیم.

سردار آتانی اضافه کرد: ما قدرتمندیم و حقمان را از دشمنان می گیریم. قله ها را فتح کرده و در اوج هستیم و فقط یک میدان مانده که همان میدانی است که رهبر معظم انقلاب از ما توقع دارد تا با بیداری، دشمن را از این میدان دور کنیم که این میدان اقتصادی است. راهبرد سال جاری فقط در حوزه مالی و اقتصادی نیست بلکه پیام این راهبرد این است که دشمن با تمام توان وارد میدان عمل شده و باید آن را متوقف کنیم و در اقتصاد به قدرت برسیم. در جهاد تبیین نیز دغدغه مندان نظام و انقلاب به میدان دعوت شده اند تا با اتحاد کنار یکدیگر باشیم و امید در دل مردم روشن باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار