خبرهای داغ:
سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

کشف احتکار ۲۵ میلیارد ریالی روغن موتور در همدان

همدان-سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف احتکار ۲۵ میلیارد ریالی روغن موتور در همدان خبر داد و گفت: این روغن‌ها از انبار یک رستوران در حاشیه شهر همدان توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی  کشف شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۴۷۶
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مرضیه یونسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حسب گزارشات رسیده مبنی بر وجود مقادیر زیادی روغن موتور در یک رستوران در اطراف شهر، تعزیرات حکومتی در قالب گشت مشترک با همکاری پلیس امنیت اقتصادی و سازمان صمت در محل حاضر و مقادیر زیادی روغن موتور کشف کرد.

وی افزود: این مقدار روغن موتور به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد ریال از انبار رستوران کشف و تا تعیین تکلیف و تکمیل فرم گزارش سازمان صمت پلمب شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: این پرونده به محض وصول، در تعزیرات حکومتی همدان رسیدگی و در کمترین زمان رأی آن صادر خواهد شد.

وی عنوان کرد: از مردم عزیز بابت ارسال گزارشات و همکاری با ما قدردانی می‌کنیم و تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را ازطریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات