خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان خبر داد

کشف ۳ تن برنج خارج از شبکه توزیع در شهرستان تویسرکان

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف ۳ تن برنج خارج از شبکه توزیع و دستگیری سه متهم در این خصوص در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۷۶۰۱
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳

سرهنگ رضا نوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: در راستای برخورد با خروج کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم و برابر خبر واصله مبنی بر این که فردی با استفاده از دو دستگاه خودرو وانت پیکان و نیسان آبی اقدام به بارگیری برنج خارج از شبکه توزیع به قصد انتقال به یکی از شهرستان‌های مجاور را کرده، ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان تویسرکان با همراهی کارکنان یگان امداد شهرستان هر دو دستگاه خودرو را توقیف و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده، ۳ تن برنج خارج از شبکه توزیع که ارزش آن‌ها برابر نظریه کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و سه متهم در این خصوص به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تحویل داده شدند.

*کشف یک هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان عنوان کرد: برابر خبر واصله مبنی بر این که یک دستگاه خودرو نیسان حامل پنج بشکه نفت گاز با حواله فرد دیگری اقدام به بارگیری یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یکی از جایگاه‌های سوخت در ورودی شهرستان تویسرکان کرده است، ماموران یگان امداد شهرستان به این منطقه اعزام و خوردو مذکور را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه خودرو به همراه محموله برای تخلیه به انبار نفت شهرستان ملایر انتقال و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: کارشناسان ارزش این محموله سوخت قاچاق را ۲۸۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

*کشف ۳۰ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در تویسرکان

نوری گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با سارقان و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، دو خرده فروش مواد مخدر و ۶ سارق سابقه دار از جمله چهار سارق اماکن خصوصی، یک سارق کابل برق و مخابرات و یک سارق احشام در این شهرستان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان اظهار داشت: کشف ۳۰ فقره سرقت شامل ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی، ۱۴ فقره سرقت کابل‌های برق و مخابرات، ۲ فقره سرقت موتورسیکلت، ۲ فقره سرقت احشام، یک فقره سرقت محتویات داخل خودرو و یک فقره سایر سرقت‌ها و مقادیری انواع مواد مخدر از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

وی از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات