خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد

فوت یک شهروند ۳۵ ساله اسدآبادی براثر برق گرفتگی

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از برق گرفتگی و فوت یک شهروند ۳۵ ساله در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۶۰۵۴
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵

سرهنگ افشین یاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد از برق گرفتگی و فوت یک شهروند ۳۵ ساله در شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این حادثه دو روز پیش واقع شد و متاسفانه یک نفر در اثر آن فوت کرد.

وی ادامه داد: این اتفاق هنگام کار فرد فوت شده با بالابر ساختمانی واقع شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد افزود: از همه افراد دخیل در ساخت ساختمان‌ها تقاضا داریم نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد وقوع این حوادث تلخ نباشیم.

وی در تشریح یک حادثه دیگر نیز گفت: روز گذشته و بر اثر واژگونی یک دستگاه ۲۰۶ در گردنه، چهار نفر مصدوم شدند.

یاری با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و مصدومین برای دریافت خدمات درمان به بیمارستان اعزام شدند، گفت: این حادثه در نقطه‌ای اتفاق افتاد که نیوجرسی نداشت.

*کشف ۱۱ فقره سرقت کابل و سیم برق در اسدآباد

وی در بخش دیگر سخنانش گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اسدآباد، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با راه‌انداری گشت‌های محسوس و نامحسوس رده‌های اجرایی و همچنین پلیس آگاهی شهرستان، تلاش گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

وی ادامه داد: با جمع آوری قرائن و شواهد موجود و همچنین بکارگیری شگرد‌های پلیسی، ۲ سارق سیم برق توسط پلیس ماموران پلیس آگاهی و همکاری کارکنان کلانتری ۱۲ شناسایی و پس از دستگیری در یک اقدام ضربتی، به مقر پلیس منتقل شدند.

یاری بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی، به ۱۱ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف کردند.

وی در تشریح سایر عملکرد رده‌های تابعه در این مدت، گفت: علاوه بر کشف مقداری انواع مواد مخدر، دو معتاد و خرده فروش مواد مخدر و ۶ نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از شهروندان خواست: توصیه‌های پلیسی به منظور پیشگیری از بروز سرقت را رعایت کرده و موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات