خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

دستبند پلیس ملایر بر دستان کلاهبردار ۱۲۰ میلیارد ریالی خریدار احشام

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری کلاهبردار ۱۲۰ میلیارد ریالی در پوشش خریداران قلابی احشام با تلاش مجدانه و بی وقفه مامورین پلیس آگاهی شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۶۰۴۰
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: به دنبال دریافت شکایت تعدادی از اهالی روستا‌های مختلف این شهرستان مبنی بر اینکه افرادی با هویت‌های جعلی در قالب فروشندگان احشام مراجعه و اقدام به خریداری گوسفندان اهالی با استفاده از چک‌های جعلی می‌کنند، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مامورین این یگان قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی‌های قضائی و پیگیری شبانه‌روزی مامورین پلیس آگاهی، سرانجام سرنخ‌هائی از مخفیگاه یکی از کلاهبرداران تحت تعقیب در خارج از استان به دست آمد که بلافاصله در یک عملیات غافلگیرانه توسط مامورین پلیس آگاهی شهرستان دستگیر می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: در تحقیقات پلیس این فرد کلاهبردار به چند فقره کلاهبرداری با این شیوه اعتراف کرد که ضمن تشکیل پرونده مراتب تحت پیگرد قانونی قرار دارد.

وی با اشاره به دستگیری کلاهبردار ۱۲۰ میلیارد ریالی در پوشش خریداران قلابی احشام تصریح کرد: شهروندان در صورت مواجهه با هر گونه رفتار مشکوک و موارد مشابه می‌توانند با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ تماس حاصل کنند تا در دام افراد کلاهبرداری که معمولا با ظاهری آراسته و با چرب زبانی طعمه‌های خود را شناسایی می‌کنند؛ نیفتاده و موفق شوند با هوشیاری در برابر پیشنهاد‌های وسوسه انگیز مالی، زمینه ارتکاب جرم را از این شیادان سلب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار