خبرهای داغ:
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان خبر داد 
همدان-رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان از کشف ۲۵ هزار لیترسوخت قاچاق با ارزش پنج میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۷۵۵۲
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مجتبی محمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی به ۳ دستگاه کامیون نفتکش که در حال تردد بودند، مشکوک که خودرو‌های مذکورمتوقف و در بررسی از آن‌ها مشخص شد کامیون‌های فوق حامل فراورده نفتی قاچاق به صورت جاساز هستند که در این خصوص توسط رانندگان هیچ گونه مدارک قانونی ارائه نشد.

وی افزود: در این رابطه نفتکش‌های موصوف توقیف و مقدار ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق فاقد مدارک قانونی و مجوز‌های لازم به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف و تعداد ۳ نفر دستگیر که پرونده در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

*کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان نیز عنوان کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و در پی کسب خبری، ماموران پاسگاه آبشینه از یک دستگاه خودرو سایپا ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ هادی نجفی صالح با بیان اینکه دو متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: از همشهریان عزیز خواستاریم با ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ و گزارش هرگونه موارد مشکوک یاری رسان ما در برقراری و حفظ امنیت باشند.

*کشف ۲۸ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در همدان

وی ادامه داد: همچنین به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با سارقان و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان همدان اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: در اجرای این طرح، هفت خرده‌فروش مواد مخدر، پنج معتاد و ۲۹ سارق دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر کشف شد.

وی بیان کرد: در این راستا، ۲۸ فقره سرقت شامل ۶ فقره سرقت خودرو، ۲ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۶ فقره سرقت محتویات داخل خودرو و ۱۴ فقره سایر سرقت‌ها کشف و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

نجفی صالح از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات