خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی حضرت زینب کبری(س) ناحیه ۱ شهر قزوین؛

هزار و ۶۰۰ نفر از دانش آموزان دختر در کلاس تیراندازی شبیه سازی شرکت کردند

آموزگار از شرکت هزار و ۶۰۰ دانش آموز دختر در کلاس های تیراندازی شبیه سازی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۸۶۷۸
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

قزوین_فریده آموزگار فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی حضرت زینب کبری(س) ناحیه ۱ شهر قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: یکی از دروس مورد علاقه دانش‌آموزان آشنایی با مباحث پدافند غیرعامل، دفاع مقدس و سیره و سبک زندگی شهدا است که با عنوان درس آمادگی دفاعی در سطح مدارس مورد هدف برگزار می شود.

 

آموزگار افزود: درس آمادگی دفاعی برای دانش آموزان مقاطع تحصیلی پایه های ۹ و ۱۰ و ۱۲ شاخه نظری و همچنین برای دانش آموزان هنرستانی در طول سال تحصیلی تدریس می شود.

 

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی زینب کبری(س)بیان کرد: درس آمادگی دفاعی توسط مربیان علاقه مند و توانمند آموزش وپرورش و با پشتیبانی سازمان بسیج دانش‌آموزی برای دانش آموزان تدریس می شود.

 

وی ادامه داد: با هماهنگی به عمل آمده با معاونت آموزش بسیج و سایر مسئولان، هزارو ۶۰۰ نفر از دانش آموزان دختر در کلاس تیراندازی شبیه سازی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین شرکت کردند که استقبال خوبی از این برنامه داشتند.

 

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی زینب کبری(س) تاکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب دشمن درصدد هست که هویت ایرانی و اسلامی را در بین نوجوانان و جوانان آسیب و مورد هدف قرار دهد و ما باید در مقابل این حرکت بایستیم و هویت ملی و دینی جوانان را تقویت کنیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار