خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد فارس خبر داد:

جذب ۴۵۰ حامی در دهه کرامت توسط کمیته امداد فارس

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: همزمان با دهه کرامت امسال، ۴۵۰ حامی نیکوکار جدید حمایت از ۱۶۷۰ فرزند معنوی خود را در سطح استان بر عهده گرفتند.
کد خبر: ۹۴۳۸۸۶۴
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،  مرتضی موصلی، مدیرکل امداد فارس یکی از رسالت های کمیته امداد را حمایت از فرزندان ایتام و محسنین دانست و گفت: در دهه کرامت امسال 450 حامی جدید فرزندان ایتام و محسنین در استان فارس جذب شده اند؛ گفت: این حامیان نیکوکار حمایت از 1670 فرزند معنوی خودرا عهده دار شدند.
موصلی افزود: با عنایت پروردگار، خیرین و نیکوکاران ارزشمند و برجسته ای در داخل و خارج استان و حتی خارج از کشور در زمینه حمایت از فرزندان ایتام و محسنین با نهاد کمیته امداد همکاری می کنند.
او با بیان اینکه مساعدت های هر چند اندک خیرین می تواند گره گشای مشکلات فرزندان معنوی این عزیزان باشد؛ خاطرنشان کرد: از یاری و همراهی نیکوکاران استان در حمایت از فرزندان ایتام و محسنین قدردانی می کنم. در حال حاضر 125 هزار حامی از 27 هزار کودک معنوی خود حمایت می کنند.
مدیرکل امداد فارس در پایان اعلام کرد: خیرین و نیک اندیشان می توانند در سراسر کشور با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir راه های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین را مشاهده کرده و با انتخاب فرزند معنوی خود در این اکر خیر سهیم باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها