خبرهای داغ:
استاندار سمنان در جمع پایوران سپاه استان سمنان گفت:امروز رمز موفقیت ما جهاد تبیین است تا با بهره‌گیری از این ظرفیت ها و فرصت‌ها بتوانیم حقایق را تبیین کنیم و در واقع پاسداران طلایه داران جهاد تبیین هستند.
کد خبر: ۹۴۳۸۹۷۹
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مهندس سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جمع پایوران سپاه قائم آل‌محمد استان سمنان در مراسم صبحگاه مشترک اردوگاه قائمیون گفت :در تداوم انقلاب اسلامی ایران همه نقش داشتند اما نقش اصلی و اساسی را سپاه ایفا کرد.
وی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت :در هشت سال دوران دفاع مقدس با تقدیم بیش‌از دویست هزار شهید توانستیم حقانیت خود را به جهان اثبات کنیم ‌.
استاندار سمنان تصريح کرد:بعد از دوران دفاع مقدس نیز علی‌رغم وجود تحریم‌ها امروز با افتخار اعلام می‌کنیم در حوزه‌های مختلف: علمی ، نظامی ،پزشکی و هوافضا حرفی برای گفتن در جهان اسلام داریم که این برگرفته از روحیه سپاه پاسداران و روحیه ایثار، شهادت و مقاومت است .
وی افزود:آنچه وجه تمایز سپاه پاسداران به‌عنوان یک نیروی نظامی با نیروهای نظامی دیگر کشورها است ، روحیه معنویت، ایثار و توکل و کار برای رضای خداوند متعال است و آن روحیه معنویت حاکم بر سپاه پاسداران است که رمز موفقیت ما در حوزه‌های مختلف است.
مهندس هاشمی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین یادآور شد:اگر در حال حاضر مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین می‌فرمایند که بهترین راه خنثی کننده تحریف ،جهاد تبیین است و این که می‌بینند که دشمن به‌دنبال ایجاد یاس و ناامیدی و بدنبال ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین است،ایشان بحث جهاد تبیین را اشاره فرمودند و امروز رمز موفقیت ما جهاد تبیین است تا با بهره‌گیری از این ظرفیت ها و فرصت‌ها بتوانیم اقدامات خودمان را تبیین کنیم و در حقیقت طلایه داران جهاد تبیین سپاه پاسداران و نیروهای بسیج هستند.
استاندار سمنان تصريح کرد:امروز رمز موفقیت ما وحدت و پیروی از ولایت فقیه است و امنیت به‌عنوان یک نعمت ناشناخته امروز در جمهوری اسلامی ایران که در ناامن‌ترین نقطه جغرافیای دنیا قرار دارد، امن‌ترین کشور دنیا شناخته شده‌است و این اقتدار و امنیت را مدیون خون شهدا، ولایت و پشتیبانی مردم هستیم .
وی در ادامه افزود:در جنگ اقتصادی امروز هم اگر در هر کجا که سپاه پاسداران و بسیج ورود پیدا کرده‌اند وقتی راستی‌آزمایی می‌کنیم می‌بینیم موفق‌ترین مجموعه که تاکنون داشته‌ایم مجموعه‌ای است که متعلق به سپاه پاسداران و بسیج مردمی بوده‌است پس باید ما قدردان این عزیزان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها