از برپایی ایستگاه صلواتی تا پیاده روی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه

به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت ایستگاه صلواتی، مراسم پیاده روی و جشن میلاد به همت بسیجیان شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۹۰۴۷
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ ویژه برنامه های جشن دهه کرامت به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در سرخه برگزار شد.

در حاشیه برپایی این مراسم طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: آماده سازی فضا جهت برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت میلاد علی بن موسی الرضا (ع) به همت بسیجیان در فضای بیرونی پایگاه انجام شد.

او افزود: آماده سازی بسته های پذیرایی و فرهنگی جهت برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از عاشقان امام رئوف با مشارکت گروه های جهادی صورت گرفت و خوشبختانه نوجوانان از این برنامه ها استقبال کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در ادامه اضافه کرد: با هدف دستگیری از خانواده سالمند یک تخت خواب به یک بانوی سالمند در محله به همت گروه جهادی پایگاه اهدا شد.

فیض عنوان کرد: برگزاری ویژه برنامه پیاده روی به مناسبت دهه کرامت با هدف تقویت سلامت جسمانی و ترغیب بانوان بسیجی به ورزش از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

او بیان داشت: بارگزاری مطالب دینی در خصوص علت نام گذاری امام رضا به ضامن آهو، رئوف بودن امام و شرحی از زندگانی امام در بستر فضای مجازی نیز با مشارکت بسیجیان انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار