مسلمانان به ید واحد مقابل جهان کفر تبدیل شوند

امام جمعه موقت سراوان گفت: وحدت شیعه و سنی مطالب ارزشمندی بود که از لسان مبارک مقام معظم رهبری بیان شد که امروز مسلمانان باید ید واحد مقابل جهان کفر باشند.
کد خبر: ۹۴۳۹۰۵۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار امام جمعه موقت سراوان  بیان کرد: در آستانه ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) برای اولین بار در سراوان کاروان خدام رضوی در قالب کاروان «سایه خورشید» حضور یافتند که مورد استقبال شهروندان سراوانی قرار گرفتند.

وی افزود: هر از چندگاهی کفار با انجام برخی از برنامه ها و اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) قصد دارند چهره تابناک و نورایی حضرت محمد (ص) را خدشه دار کنند اما هیچ زمانی گرد و غبار بر چهره مبارک ایشان قرار نخواهد گرفت‌.

امام جمعه موقت سراوان ادامه داد: اخیرا فیلمی در کشور اردن تولید شد که در آن تعدادی ایرانی نیز فعالیت داشتند به ساحت مقدس امام رضا (ع) توهین شد و قلب تمامی عاشقان آن حضرت را جریحه دار کرد که این برنامه قطعا با پشتیبانی اسراییل بوده محکوم است.

حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار ضمن محکومیت قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام، اضافه کرد: ایران همواره با بازرسین آژانس بین المللی و بازدید از مراکز هسته ای تعامل داشته اما به بهانه های واهی در شورای حکام قطعنامه ضد ایرانی به تصویب رسید.

وی خاطر نشان کرد: بارها مشاهده شده در قالب بازرس آژانس بین المللی هسته ای جاسوسانی از اسرائیل وجود داشته که بسیاری از خرابکاری ها در مراکز هسته ای ایران و ترور دانشمندان توسط این افراد انجام شده لذا ایران حق دارد از مواضع خود دفاع کند.

امام جمعه موقت سراوان گفت: دشمن باید بداند دوران بزن در رو تمام شده و مشاهده شد که پس از سرقت یک کشتی ایرانی توسط یونان، رزمندگان اسلام دو کشتی از یونان را توقیف کردند و حال یونان قرار است که کشتی ایرانی را با تمام محموله اش به کشور باز گرداند که این نشان از عزت، اقتدار و دیپلماسی میدانی است.

حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار خاطر نشان کرد: هر زمان که دیپلماسی در کنار کار میدانی قرار گرفت پیروزی به ارمغان خواهد آمد.

وی تصریح کرد: جبهه مقاومت توانست انتقام خون پاک مدافع حرم شهید صیاد خدایی را با به هلاکت رساندن سرکرده جوقه ترور اسرائیل در اربیل عراق بگیرد.

امام جمعه موقت سراوان گفت: تا زمان محو کامل اسرائیل از صفحه روزگار و افول کامل ۵۲ ایالت آمریکا انتقام سخت بر روی میز قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار بیان کرد: وحدت شیعه و سنی مطالب ارزشمندی بود که از لسان مبارک مقام معظم رهبری بیان شد که امروز مسلمانان باید ید واحد مقابل جهان کفر باشند؛ زمانی که به پیامبر اسلام (ص) و قرآن که متعلق به تمامی مسلمین جهان است اهانت می شود باید با اتحاد و همبستگی مقابل کفر ایستاد.

ارسال نظرات