ارجونی گفت: رسالت مداحان بسیار گسترده و عمیق است، چرا که ظرفیتی چون مجالس اهل بیت را دراختیار دارند و از این ظرفیت می توانند با توجه به شناخت مسائل روز و حربه هایی که دشمنان ضد انقلاب و اسلام به کارمی گیرند.
کد خبر: ۹۴۳۹۰۵۵
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم تجلیل از نوگلان زینبی و هم نامان حضرت معصومه(س)با همت حلقه های ذاکرین، خواهران بسیجی با حضور یوسف ارجونی ریاست رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور در مکان آموزشی حلقه های ذاکرین خواهر سازمان بسیج مداحان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

یوسف ارجونی، رئیس سازمان بسیج مداحان کشور، ضمن تبریک ایام دهه کرامت و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(حفظه الله )درباره مسئولیت مداحان در جهاد تبیین گفت: شما مداحان به عنوان یک مداح در بحث جهادتبیین رسالتی دارید، هرفردی که دلسوز نظام باشد،در هر جایگاه و صنف و مجموعه ای که باشد، باید نسبت به تبیین موضوعات مربوط به حوزه خود اقدام کند.

وی با تاکید براین نکته که شکل هیئت در گذشته چگونه بوده و اکنون چگونه است، ادامه داد: باید هوشیار باشیم و بدانیم امروز دشمن در حوزه ستایشگری چه اهدافی را دنبال می کند.

ارجونی با تاکید بر این مطلب که هدف از برگزاری مجالس مذهبی برای یک مداح صرف اشک گرفتن از مستمع نیست، افزود: رسالت مداحان بسیار گسترده و عمیق است، چرا که ظرفیتی چون مجالس اهل بیت(ع ) را دراختیار دارند و از این ظرفیت می توانند با توجه به شناخت مسائل روز و حربه هایی که دشمنان ضد انقلاب و اسلام به کارمی گیرند، استفاده مفید در جهت شکست و ناکامی دشمنان و بدخواهان این نظام و مردم داشته باشند.

این مسئول با عنوان این موضوع که در منطقه ما چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است و اینکه سالیان سال استکبار جهانی ملتهای مظلوم و مردم بی گناه را به خاک و خون کشیده است، اضافه کرد: هدف دشمن برای جامعه مداح، پرداختن مداحان به مداحی به دور از تبیین و بصیرت افزایی است.

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور تصریح کرد: امروز اگر تمام تلاش دشمن این است که مردم مارا نسبت به نظام ناامید کند وناامیدی را در جامعه ترویج دهد ، شما به عنوان ستایشگران و مداحان وظیفه داریددر مجالس اهل بیت(ع ) از مجالس خانگی گرفته تا فضای هیئت این نقشه و حربه دشمن رابرای مستمعین و مردم تبیین و تبلیغ کنید.

وی اذعان داشت: اگر بنا است جامعه روی پای خود بایستد و زیر بار ظلمت نرود و شعار "هیهات من الذله "امام حسین (ع )برکرسی حقیقت بنشیند هیچ راهی نیست جز اینکه در برابر سختی ها و ناملایمات مقاومت داشته باشد.

وی با اشاره به رسالت و مکتب عاشورا خطاب به مداحان افزود:حال با آن نگاه عمیقی که شما به جلسات روضه دارید، این فرهنگ،فرهنگ ناب عاشورایی را جاری کنید، چرا که برای ایستادن در مقابل زورگو و استکبار باید از تمام وجود مایه گذاشت.

این مراسم با تقدیم هدایایی به نوگلان زینبی و هم نامان حضرت معصومه(س ) خاتمه یافت.

ارسال نظرات