مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه زنان هنرآفرین و افتخار آفرین سیستان و بلوچستان سرمایه بزرگی هستند گفت: برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها در عرصه ملی در بخش صادرات می تواند تأثیر بسزایی داشته باشد.
کد خبر: ۹۴۳۹۰۶۰
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرلشکر یحیی رحیم صفوی در بازید از دومین جشنواره بانوی نخبه سیستانی و بلوچستانی اظهار کرد: زنان هنرآفرین و افتخار آفرین سیستان و بلوچستان سرمایه بزرگی هستند و برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها درعرصه ملی در بخش صادرات می تواند تأثیر بسزایی داشته باشد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: امیدوارم اداره کل میراث فرهنگی و اداره های مربوطه با کمک سپاه پاسداران، استانداری و شهرداری استان سیستان و بلوچستان بتوانند با ایجاد یک مجموعه بزرگ برای فروش محصولات بانوان و سرپرست خانوار که مهمترین مشکل آن ها فروش محصولات است؛راه گشای این عرصه باشند.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با اشاره به ظرفیتهای بانوانی سیستان و بلوچستانی در حوزه صنایع دستی، گفت: چنین نمایشگاه‌هایی در تهران بزرگ به‌صورت دائمی دایر شود و این چرخه تولید تا فروش می تواند با پرداخت وام های بدون ضامن کم درصد هم موثر باشد تا مشکل بانوان این استان، که هم هنر اداره زندگی و هم هنر کمک در اقتصاد زندگی را به عهده دارند، حل شود.

وی بیان کرد: سلام مردم این استان را به محضر رهبر انقلاب اسلامی خواهم رساند و از خداوند برای بانوان با غیرت این استان که واقعاً محور خانواده هستند، آرزوی توانمندی دارم تا با سعی و تلاش بتوانند با ایجاد ساختار اقتصادی به زندگی خود کمک کنند.

ارسال نظرات