خبرهای داغ:
جوینده گفت: ۵۲ موکب خراسان جنوبی آماده پذیرایی از زائران امام حسین (ع) در اربعین حسینی هستند.
کد خبر: ۹۴۳۹۱۵۰
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جوینده رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در همایش موکب داران خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای پذیرایی از زائران امام حسین (ع) در پیاده روی اربعین ۵۲ موکب از خراسان جنوبی مجوز دریافت کرده اند گفت:از این تعداد ۸ موکب در استان از زائران پاکستانی پذیرانی خواهئد کرد و مابقی در سایت خراسان جنوبی در کاظمین و مسیر نجف تا کربلا میزبان زائران خواهند بود.

جوینده با اشاره به اینکه این موکب‌ها ۱۲ روز در ایام اربعین به ارائه خدمات خواهئد پرداخت افزود:مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به موکب‌ها و ستاد‌های عتبات عالیات استان و شهرستان دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم پیاده روی اربعین را حرکتی برخواسته از عشق و ایمان مردم به اهل بیت (علیهم السلام) و نماد عظمت اسلام و اتحاد مسلمان دانست و گفت:در روز‌هایی که دشمنان ما با تمام توان به دنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند، زائران ایرانی می‌تواند سفیرانی برای خنثی کردن این توطئه‌ها وترویج فرهنگ ایران و انقلاب باشند.

طالبی با اشاره به اینکه اربعین درس بزرگ زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت است افزود:این حرکت عظیم بهترین فرصت برای جهاد تبیین است که باید وعاظ و سخنران در موکب‌ها از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات و برنامه ریزی‌های انجام شده برای هر چه بهتر برگزار شده پیاده روی اربعین گفت:تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا موکب‌های استان با کمترین مشکل خدمات رسانی کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها