خبرهای داغ:
رئیس ستاد فریضتین شاهرود:

بزرگترین معروف امیدآفرینی در جامعه است/رفع نواقص طرح عادلانه کردن یارانه‌ها

شاهرود_ رئیس ستاد فریضتین شهرستان شاهرود با تاکید بر امیدآفرینی در جامعه به عنوان بزرگترین معروف، گفت: دولت نواقص طرح عادلانه کردن یارانه‌ها را رفع کند.
کد خبر: ۹۴۳۹۲۴۰
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹

بزرگترین معروف امیدآفرینی در جامعه است/رفع نواقص طرح عادلانه کردن یارانه‌هابه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در نشست ستاد فریضتین شهرستان شاهرود به میزبانی فرماندهی انتظامی این شهرستان با بیان اینکه امروز معروف مهم توجیه طرح مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه‌هاست، اظهار کرد: باید نواقص طرح و ضرورت‌هایی که باید رعایت می‌شده بیان و امیدآفرینی نسبت به عملکرد نظام بیشتر از قبل بیان شود.
او افزود: عفاف و حجاب و ناهنجاری‌ها در ذیل این طرح مهم می‌شود و اگر ناامیدی نسبت به اصل نظام باشد این‌ها حاشیه این و همه موظف هستیم معروف بالاتر را که بیان نقاط قوت فراوان نظام است را بیان کرد.
امام جمعه شاهرود خاطر نشان کرد: کشور ما با همه تحریم‌ها کشتی اقیانوس پیمای نفکش با استاندارد‌ها ساخته است و البته تضاد‌هایی است که این‌ها هم باید مورد توجه باشد و لابه لای این ناهنجاری ها، حس ناامیدی تولید نکنیم و باید مراقب باشیم ناامیدی به مردم تزریق نشود.
امینی با بیان اینکه خانواده شهدا خیلی نسبت به کشف حجاب غصه می‌خورند و این موضوع اشکال دارد، گفت: هفته عفاف و حجاب و دهه امامت فرصت مغتنمی است و بهترین زمان برای تبیین عفاف و حجاب و آثار خوب و آثار سو آن در جامعه است.
او تاکید کرد: همه نهاد‌ها باید در تبیین عفاف و حجاب و آثار نیکی که برای جامعه سالم به جا می‌گذارد تلاش کنند.
رئیس ستاد فریضتین شهرستان شاهرود با اشاره به صرفه جویی و بهینه مصرف کردن انرژی و فرهنگ سازی در این راستا اظهار کرد: مردم باید آگاه باشند چرا که در خطر جدی هستیم.ر

راه‌اندازی مرکز شماره ۲ مشاوره فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود

سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود نیز در این نشست با تاکید بر ارائه مشاوره رایگان به مردم توسط نیروی انتظامی گفت: مشاورین و مددکاران اجتماعی در سطح کلانتری‌ها سبب صلح و سازش شده و این مهم بسیار امیدبخش است.
او افزود: مرکز مشاوره شماره دو برای شهرستان شاهرود که تنها شهرستان استان است که معاونت فرهنگی اجتماعی دارد تعلق گرفته و کارشناسان مشاوره ما رایگان ارائه خدمت می‌کنند و کمک به حل مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها