نماینده ولی فقیه در مازندران:

صهیونیست‌ها و آمریکا گرداننده سیاست ضد انقلاب اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:گرداننده سیاست ضد انقلاب اسلامی صهیونیست‌ها، استکبار جهانی و آمریکا هستند.
کد خبر: ۹۴۳۹۵۲۰
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با بیان اینکه باید با نعمت‌ها همنشینی خوب داشته باشیم، اظهار داشت: نعمت ایمان مهمترین نعمت و سرمایه نجات و سعادت است.

وی با بیان اینکه خداشناسی، پیغمبر شناسی و امام شناسی بزرگترین نعمت است، گفت: سلامتی، جوانی، دارایی، همسر با تقوا و فرزندان اهل از نعمت‌ها هستند و حضور در سنگر انقلاب نماز جمعه و انقلاب اسلامی نعمت است و باید قدر بشناسیم.

محمدی لائینی با گرامیداشت سالروز تشکیل جهاد سازندگی بیان داشت: جهاد سازندگی در گذشته در حوزه‌های عمرانی، دفاع مقدس و سنگرسازان بی‌سنگر فعالیت کرد و امروز هم در کنار کشاورزی مأموریت‌های مهمی دارد و تأمین امنیت غذایی یکی از آنهاست.

نماینده، ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: امروز بعضی از کشور‌های غربی اعلام کردند جنگ سوم جهانی جنگ غذاست و باید امنیت غذایی حفظ شود و جهاد کشاورزی باید این مأموریت را انجام بدهد.

امام جمعه ساری اضافه کرد: آزادسازی قیمت برای تأمین امنیت غذایی بسیار اهمیت دارد، زیرا اقلام مختلف نظیر گندم و آرد و... در گذشته قاچاق می‌شد.

وی عنوان کرد: داشتن کشاوری دانش بنیان از مأموریت‌های جهاد کشاورزی است و رهبر معظم انقلاب نیز تأکید داشتند و در باید راستای دانش بنیان کردن کشاورزی طرح و برنامه داشته باشیم و عملکرد ارائه کنیم.

محمدی لائینی افزود: کشاورزی باید سازگار محیط زیست باشد و به سمت تولید اقلام ارگانیک باید برویم و از طرح‌هایی کم آب و گلخانه‌ای برای سلامت محیط زیست حمایت کنیم.

امام جمعه ساری با گرامیداشت یاد شهید چمران و روز بسیج اساتید اظهار داشت: شهید چمران یک اسوه بود و در عرفان، حوزه جهاد و فداکاری سرآمد بود و در فلسطین و لبنان و در دفاع مقدس و براه انداختن جنگ‌های چریکی برجسته بود و انتظار داریم بسیج اساتید این چهره را بشناساند و به عنوان الگو معرفی کند.

وی با گرامیداشت سالروز تأسیس تبلیغات اسلامی گفت: تبلیغات اسلامی بسیار مسئله مهمی است و باید فراگیر باشد نه اینکه با بخش‌های وسیعی از جامعه ارتباطی نداشته باشیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه رساندن پیام به تمام آحاد جامعه از مأموریت‌های تبلیغات اسلامی است، تصریح کرد: باید راهکار‌هایی را در فضای مجازی و حقیقی ارائه کنیم و اطلاع رسانی دینی را باید در سطح گسترده جامعه داشته باشیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه خانواده‌ای کردن تبلیغات اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، عنوان کرد: پیامبر گرامی اسلام در واقعه غدیر، خط سیر تبلیغات را تعیین کردند و خانواده‌ها باید مبلغ باشند و پیام غدیر را نسل به نسل تبلیغ کنند.

وی با گرامیداشت روز اصناف گفت: اصناف با انصاف هم‌خانواده هستند و نسبت به اصناف باید با انصاف برخورد بشود و مالیات‌ها به اندازه درآمد واقعی محاسبه بشوند.

محمدی لائینی با بیان اینکه جنگ آینده جنگ آب است، و مازندران پر آب ما دچار کمبود آب است و در مصرف آب باید صرفه‌جویی شود، افزود: دشمن اصل رشد، توسعه، پیشرفت و دانش‌های فاخر پیشرفته فوق نوین را نمی‌خواهد و گرداننده سیاست ضد انقلاب اسلامی صهیونیست‌ها، استکبار جهانی و آمریکا هستند./دفاع پرس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار