فرمانده سپاه اراک عنوان کرد:

بسیجیان پرچم داران بصیرت افزایی و آگاهی بخشی/لزوم تربیت جوانان مومن و انقلابی برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری ما درگیر جنگ احزاب هستیم یعنی تکرار شرایط جنگ احزاب بعد از 1400 سال، پس باید خود را برای مبارزه در چنین میدانی آماده کنیم.
کد خبر: ۹۴۳۹۶۰۳
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  نشست بصیرتی بسیجیان حوزه بسیج خواهران کوثر یک اراک با حضور سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه اراک برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: جهاد بر سه قسم است اول جهاد اصغر که همان جهاد نظامی است. دوم جهاد اکبر که مبارزه با نفس اماره را شامل می شود و سخت ترین جهاد است و سومین جهاد کبیر می باشد که از نظر دشواری مبارزه و اهمیت مابین دو قسم اول میباشد.


وی در ادامه افزود: برای بیان واقعیت ها ابتدا باید آنها را شناخت و برای شناخت واقعیت ها باید علم و آگاهی نسبت به آنها را افزایش داد.

سرهنگ مهجوری تصریح کرد: این مهم با مطالعه و مباحثه و مناظره می تواند انجام شود و فرد آمادگی لازم جهت بیان واقعیات و دفاع از حقایق در مقابل شبهات را بدست می آورد.


فرمانده سپاه اراک گفت: انتظار از بسیجیان نخبه حوزه و پایگاه ها این است که با افزایش آگاهی و اطلاعات در زمینه های؛ اثبات وجود خدا ، امامت و بویژه حضرت مهدی (عج)، انقلاب و ولایت فقیه به تبیین در این زمینه ها بپردازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری ما درگیر جنگ احزاب هستیم یعنی تکرار شرایط جنگ احزاب بعد از 1400 سال، پس باید خود را برای مبارزه در چنین میدانی آماده کنیم و برای رسیدن به این آمادگی لازم است علم و آگاهی خود را در زمینه های مختلف افزایش دهیم و به جهاد تبیین بپردازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات