مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد
زنجان-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی دارد.
کد خبر: ۹۴۳۹۷۸۱
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

رضا خواجه‌ای در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در زنجان اظهار کرد: پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان در قالب پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان در آبان ماه ۱۳۹۹ آغاز شده و اوایل سال ۱۴۰۲ به متقاضیان واگذار خواهد شد.

 

اجرای پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان با 40 درصد پیشرفت فیزیکی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه، این پروژه با طراحی ۶ بلوک و در مرحله پایان اسکلت بتنی و اجرای دیوار چینی طبقات با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در حال انجام است، افزود: پیش‌بینی می‌شود با محقق شدن منابع مالی پروژه از طریق تکمیل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی، پروژه اوایل سال ۱۴۰۲ به متقاضیان تحویل شود.

 

وی ادامه داد: این پروژه با مساحتی بالغ بر ۵۲ هزار و ۵۴۵ متر مربع، دارای ۴ بلوک  ۱۰ طبقه و ۲ بلوک ۹ طبقه است.

 

خواجه‌ای به اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر در استان که توسط بنیاد مسکن اجرا می‌شود و اشاره کرد و گفت: سه پروژه در شهرستان‌های خدابنده، صائین‌قلعه و سلطانیه در دست طراحی است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با اشاره به تجارب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در ساخت و ساز واحدهای مرغوب و متناسب با نیاز متقاضیان استان، خاطر نشان کرد: در راستای تولید و تامین مسکن، این نهاد گام‌های مطلوبی برداشته و عملکرد خوبی ارائه کرده که امیدواریم تداوم یابد.

 

وی با تاکید بر اینکه، رونق صنعت و ایجاد اشتغال با اجرای طرح نهضت ملی مسکن محقق می‌شود، خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن استان، در حال حاضر یک هزار و ۳۷۳ واحد مسکونی اعم از مسکن شهری و طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا و ۶۶۳  واحد نیز به مساحت ۹۴ هزار و ۵۹ متر مربع در دست تهیه نقشه دارد.

ارسال نظرات