رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:
زنجان-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مردم ایران همیشه در صحنه بوده و علی‌رغم همه مشکلات و حربه‌ها علیه انقلاب، پیروز میدان هستند.
کد خبر: ۹۴۳۹۸۱۲
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛حجت‌الاسلام علی ناصر شامگاه دیروز (۲۸ خردادماه) در نشست بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، به مناسبت‌های این دهه از جمله سوء قصد به جان مقام معظم رهبری و شهادت آیت‌الله بهشتی اشاره کرد و افزود: بمباران شیمیایی سردشت و شهادت ۱۱۰ نفر و مجروحیت ۵۰۰۰ نفر، شهادت شهید محراب آیت‌الله صدوقی و شلیک موشک به هواپیمای جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی از دیگر وقایع این دهه است.

مردم ایران علی‌رغم همه مشکلات پیروز میدان هستند

 

وی تصریح کرد: این روز با توجه به اتفاقات دهه اول تیر توسط مقام معظم رهبری به این روز نام‌گذاری شده است. در این وقایع جنایت آمریکا علیه حقوق بشر بر همگان عیان و در همین راستا برنامه‌هایی تدارک و اجرا خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مردم ایران از مسیر انتظار فرج و مکتب انقلاب خسته نشده‌اند، تاکید کرد: مردم همیشه در صحنه هستند و علی‌رغم همه مشکلات و حربه‌های علیه انقلاب، پیروز میدان بودند که با حضور بموقع در صحنه‌های انقلاب، از جمله راهپیمایی‌ها و انتخابات، نشان می‌دهند قدردان این انقلاب هستند.

 

این مسئول با یادآوری اینکه به همین مناسبت فضاسازی تبلیغاتی و شهری با اولویت تبیین و روشنگری انجام خواهد شد، افزود: نشستی به همین منظور در  ۸ تیر ساعت ۱۰ با حضور زمانی مسئول دفتر سیاسی حوزه‌های علمیه در زنجان تشکیل خواهد شد.

 

حجت الاسلام ناصر یادآور شد: طراحی و چاپ بنرهای مربوط به شهیدان هفتم تیر و بمباران شیمیایی، برپایی نمایشگاه تخصصی، برگزاری شب شعر با موضوع حقوق بشر آمریکایی، تولید برنامه‌های محتوایی، برگزاری مسابقات ورزشی و ارسال پیامک‌های مناسبتی، برای این ایام پیش‌بینی شده است.

ارسال نظرات