خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

اقدامات دولت باید رسانه ای و گزارشات علنی شوند

همدان-فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه اقدامات دولت باید رسانه‌ای و گزارشات علنی شوند، گفت: مدیران مرتبط با پروژه‌ها حتما حضور داشته باشند چون زحمات زیادی کشیده شده است و گزارشات باید علنی شوند.
کد خبر: ۹۴۳۹۸۹۸
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، ضرغام احمدوند در حاشیه بازدیداز بخش خزل شهرستان نهاوند و در جمع مسئولین این بخش، ضمن تقدیر از شهرداری‌ها و بخشداری‌های شهرستان اظهار کرد: روستاگردی‌ها و بخش گردی‌ها جزء برنامه‌های ما است اما دستگاه‌های اجرایی هم‌افزایی داشته و با این دیدگاه کار کنندکه مشکلات مردم حل شوند.

وی افزود: مدیران همت کنند و در کنار آن ما هم پیگیری می‌کنیم تا آنچه که به نفع مردم است، انجام پذیرد.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه اقدامات دولت باید رسانه‌ای و گزارشات علنی شوند، گفت: مدیران مرتبط با پروژه‌ها حتما حضور داشته باشند چون زحمات زیادی کشیده شده است و گزارشات باید علنی شوند.

وی گفت: مصوبه‌ای که در جلسات تصویب می‌شود، درست انجام شود، ابتدا مبنا و مفهوم آن مشخص شود چون این مورد یک موضوع جهادی است.

احمدوند در خصوص بازارچه‌ها گفت: بحث بازارچه‌ها حتما پیگیری شود و ساماندهی دستفروش‌ها در دست اجرا باشد چراکه این موضوع زیبنده شهر فیروزان نیست و شهر را آشفته می‌کند.

وی در ادامه در بحث آبرسانی به روستاها بیان داشت: در بحث آبرسانی‌ها که مهم‌ترین مسئله روستاهای فیروزان است باید در اولویت کار مسئولین قرار بگیرد و هر چه زودتر این مشکل اساسی را مرتفع سازند چراکه در برخی روستاهای بخش خزل، امکانات زیرساختی کمی وجود دارد و این مسئله زندگی کردن را برای مردم این منطقه بسیار سخت و طاقت فرسا کرده است.

فرماندار نهاوند در خصوص نهضت ملی مسکن گفت: امروز جلسه‌ای با مدیرکل شهرسازی داریم که با جدیت این مسئله باید پیگیری شود و مسکن ملی در این بخش ساماندهی شود و طی چند سال گذشته عملا کاری برای آنها صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری فیروزان به دید درآمدی به مسکن ملی نگاه نکند، افزود: مسکن ملی در بخش خزل باید در اولین فرصت تعیین تکلیف شود، چراکه متقاضیان زیادی دارد و شهرداری به دید درآمدی به این موضوع نگاه نکند تا هر چه سریع‌تر این مسکن‌ها در اختیار مردم قرار گیرد.

احمدوند در پایان خطاب به مسئولین گفت: بازدیدهایتان در حد عکس گرفتن نباشند و حتماً اگه کاری صورت می‌گیرد و مشکلی حل می‌شود به صورت جهادی باشد، ما هم در حد توان شبانه روزی تلاش خواهیم کرد تا مشکلات مردم به نحو احسن حل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار