معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی لرستان از راه‌اندازی مرکز نوآوری با محوریت فناوری‌های حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۹۹۰۰
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،بهرام رسولیان امروز یکشنبه در جلسه راهکارهای همکاری فی‌مابین پارک علم و فناوری لرستان و دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: فضای کارگاهی و حمایت‌های پارک علم و فناوری برای رشد شرکت‌ها بسیار حائز اهمیت است، همچنین شرکت‌هایی که در مرکز رشد بلوغ می‌یابند و به عبارتی خروجی‌های موفق مراکز رشد می‌توانند به پارک وارد شوند، لذا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با الگوگیری از سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که مرکز رشد همکار با پارک‌های علم و فناوری دارند و در صورت اخذ تاییدیه لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این موضوع را در دستور کار قرار خواهد داد.

وی بیان کرد: طی مذاکرات صورت گرفته با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، راه اندازی مرکز نوآوری در محل دانشگاه علوم پزشکی لرستان با محوریت فناوری‌های حوزه سلامت راه اندازی خواهد شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: برآورد لازم برای تکمیل این مرکز مبلغ هفت میلیارد تومان است که تاکنون مبلغ یک میلیارد تومان از محل اعتبارات معاونت در قالب اسناد خزانه به این مرکز اختصاص داده شده است. 

ارسال نظرات