اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان ۲۹ خرداد به منظور پیگیری امور اجرایی و تعیین تکلیف پروژه‌ های عمرانی در دست اقدام با حضور اکثر اعضا تشکیل جلسه دادند.
کد خبر: ۹۴۳۹۹۱۴
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، در این نشست مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان به ارایه گزارشی از اقدامات در دست اجرا پرداخت و گفت: در سال‌جاری برای شروع عملیات اجرایی دو پروژه خانه بهداشت در شهرستان لنده با خیر عرصه سلامت حاج آقا سعادت به توافق رسیدیم، همچنین از اجرای پروژه خیرساز پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای قلعه دختر در دشت قاضی خبر داد.
سالارجوکار ابراز داشت : پیشرفت فیزیکی ساختمان همراه سرای یاسوج احداثی در بیمارستان امام سجاد(ع) حدود ۸۵ درصد است و در بحث دیوار کشی و محوطه سازی و تجهیزات هتلینگ باید اقدامات لازم در کوتاهترین زمان ممکن انجام شود.
جوکار ، معرفی خیرین سلامت و پروژه های مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در نقاط مختلف استان را از جمله برنامه های در دست اقدام عنوان کرد و افزود: به منظور انعکاس فعالیت های مجمع در شبکه های اجتماعی به زودی کانال ها و پیج اینستاگرامی راه اندازی خواهد شد.
وی ابراز داشت: در راستای تشویق و دلگرمی خیرین سلامت در هفته آینده با یکی از خَیِّرین در شیراز دیدار و از ایشان تجلیل بعمل خواهد آمد.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: مبلغ ۱۰ میلیون تومان طی دو مرحله پس از تعیین محل هزینه ها، به کانون هموفیلی یاسوج پرداخت می شود.
وی از برگزاری انتخابات هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این انتخابات به دلیل شرایط کرونایی به مدت دو سال به تعویق افتاد اما قرار است با نظر مجمع خیرین سلامت کشور به زودی برگزار شود.
جوکار ، دیدار هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و مدیر عامل شرکت نفت گچساران را از برنامه های پیش رو عنوان کرد.

در این نشست همچنین اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد نظرها و پیشنهاد های خود را درباره مسایل کاری مجمع بیان کردند.

اولین نشست هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱/ پروژه های دست اقدام حوزه سلامتاولین نشست هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱/ پروژه های دست اقدام حوزه سلامتاولین نشست هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱/ پروژه های دست اقدام حوزه سلامتاولین نشست هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱/ پروژه های دست اقدام حوزه سلامتاولین نشست هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱/ پروژه های دست اقدام حوزه سلامتاولین نشست هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱/ پروژه های دست اقدام حوزه سلامت

 

ارسال نظرات